ساکت الهامی

 به گزارش “نساجی اسپرت”، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم نساجی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله و درگذشت ابوالفضلی از داوران پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: این بازی، بازی سختی خواهد بود. باتوجه به اینکه یکماه پیش در جام حذفی با تیم خوب گل گهر بازی کردیم و دو تیم از هم شناخت دارند و می دانند بازی چقدر سخت است.

💢 وی افزود: اگر بخواهم از گل گهر صحبت کنم، این تیم از تیم های مدعی قهرمانی است. این تیم به اندازه تیم هایی که برای قهرمانی می جنگندند در زمین امتیاز جمع کرده است. باتوجه به ۷ امتیازی که از آنها کم شد. نظر من این است امتیازات در فوتبال باید در زمین به تیم ها داده شود و نباید از روی کاغذ به تیم های دیگر امتیاز داد که این بابی در فوتبال ما شده است که باب خوبی نیست.

💢 الهامی ادامه داد: من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم ولی میدانم که گل گهر می توانست از این نظر الان جز تیم های خوب و بالانشین و صدر جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد چون لیاقتش را دارد و ساختار خیلی خوب دارد.
وی ادامه داد: گل گهر مربی بسیار کاربلد عزیز و برادر بزرگ خودم اقای قلعه نویی مربی جاه طلبی دارد که همیشه تشنه بردن هست و برای همین می گویم که بازی سختی خواهد بود. نساجی تیم قابل احترامی در کشور شده است و دنبال این هستیم که یک فوتبال زیبا را بازی کنیم و بتوانیم اول دل هوادارنمان را شاد کنیم و دوم با کیفیتی که بچه ها دارند توصیه ام به آنها این است که جسور و جنگنده و با تمرکز بازی کنند تا بتوانیم امتیازات این بازی را به عنوان میزبان کسب کنیم. چون در ادامه راه این امتیازات خیلی به درد ما می خورد.
سرمربی نساجی درخصوص محرومان و مصدومان تیمش تیم نیز گفت: مسعود شجاعی و ایوب کلانتری محروم هستند اما درباره مصدومان نمی توانم صحبت کنم و باید تا فردا صبر کنیم. این را بدانید اگر ۱۱ نفر هم باشیم قطعا برای بردن بازی خواهیم کرد. این از ابتدا سرلوحه کار ما بوده است. ولی این را هم می دانیم که با تیم، بازیکنان و کادری بسیار خوب بازی داریم و بازی فردا بازی سخت و پرفشار و تاکتیکی خواهد بود.

💢 الهامی در واکنش به عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال نیز خاطرنشان کرد: این یک مساله مدیریتی در فوتبال است و کاش یکی از مدیران در این باره صحبت می کرد ولی به اقای عزیزی خادم از طرف خودم خسته نباشید می گویم و در یک اقدام خوب و پسندیده بالاخره یک فوتبالی در راس فوتبال قرار گرفته است. قطعا فکر می کنم دکتر ماجدی باتوجه به اینکه قبلا خودش مدیر، بازیکن و مربی بوده است و همه این شرایط رئیس شدن را یکجا دارد. اگر مورد حمایت قرار بگیرد میتواند یکی از بهترین روسای فدراسیون تاریخ کشور بشود.
وی درباره صحبتهای خود بعد از بازی با پرسپولیس نیز گفت: ما یک مجموعه ای هستیم که برای موفقیت باهم به یک اتحاد و همدلی رسیدیم. حرفی که آن روز زدم احساسی نبود و کاملا منطقی و درست و حسابی بود چون خودم می دانم چه اتفاقاتی افتاد. الان هم میگویم بازیکنانم هیچ درصدی مقصر نبودند. من باعث باخت تیمم شدم و بچه های ما آن شرایطی که دوست داشتند و لیاقت داشتند در بازی نشان دادند. آن صحبتم احساسی نبود و منطقی بود. ولی بچه هام سنگ تمام گذاشتند و لازمه یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشتند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *