بابک شیرآقائی

✍️ بابک شیرآقایی / ورزش سه 

شاگردان ساکت الهامی موفق شدند تیم پیکان را در یک بازی پر برخورد و نفس‌گیر یک بر صفر شکست بدهند و با ۲۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم، در رتبه دهم جدول قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت  عصر امروز و از هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه دستگردی، توانست از اشتباه دروازه‌بان حریف و 10 نفره شدن پیکان نهایت استفاده را ببرد و با سه امتیاز از زمین خارج شود. شمالی‌ها بالاخره بعد از ۶ دیدار موفق شدند طلسم نداشتن پیروزی را در نیم‌فصل دوم بشکنند و با یک کلین‌شیت، تعداد پیروزی های خود در این فصل را به ۵ برسانند.

ساکت الهامی که حالا تقریباً به ترکیب مد نظر خودش دست پیدا کرده و در کنار این روی نیمکت هم بازیکنان مناسبی در اختیار دارد، به نظر می رسد دوباره به مسیر موفق خودش در ابتدای فصل نزدیک شده. زمانی که نساجی از ۶ بازی ابتدایی سه پیروزی به دست آورد. نساجی در ادامه از ۱۵ بازی قبلی خود تنها دو بار بازنده بوده ولی در کنار این آمار قابل توجه ۱۱ مساوی را ثبت کرده بود و در به دست آوردن سه امتیاز بازی‌ها، کمی ضعیف عمل کرده بود.

 

سه امتیاز و عدم دریافت گل در بازی امروز برای نساجی در فاصله دو بازی تا تعطیلات لیگ، می‌تواند عامل آرامش بیشتر برای بازیکنان این تیم باشد. علیرضا حقیقی که در هفته گذشته مقابل استقلال هم موفق شد دروازه‌اش را با چند مهار و واکنش دیدنی بسته نگه دارد، حالا با یک بازی بدون نقص دیگر، آماده رقابت حساس روز جمعه مقابل سپاهان می‌شود.

تیم الهامی هر دو بازی آخر خود را در شهر مشهد برگزار خواهد کرد. با اینکه در بازی اول ‌برابر سپاهان نساجی میزبان است، ببرها باید با فاصله چند صد کیلومتری از ورزشگاه خانگی، از رقیب اصفهانی در امام رضا میزبانی کنند. چمن ورزشگاه وطنی به گفته استاندار مازندران تا اواخر تیرماه قابل بهره‌برداری می‌شود ولی تا آن زمان یعنی تا پایان لیگ برتر امسال، نساجی بازی‌های خود را در مشهد و در ورزشگاه امام رضای مشهد میزبانی خواهد کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *