خانه به دوشی شایسته نساجی خوب نیست

به گزارش نساجی اسپرت و به نقل از خبرگزاری تسنیم سعید بیگی گفت‌: درباره شرایط نساجی در آستانه بازی با تراکتور گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما خیلی خوب است و برد در بازی قبلی باعث شد تا روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود. ما فردا بازی سختی برابر تراکتور داریم، مسابقه‌ای که اعتقاد دارم برتری در آن بیش از سه امتیاز برای نساجی ارزش دارد. امیدوارم در این بازی به برد برسیم، ولی می‌دانیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

💢 مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه با تمجید از بازیکنان باتجربه این تیم خاطر نشان کرد: ما بازیکنانی مثل شجاعی، حقیقی و شیری را داریم که حضورشان برای نساجی نعمت بزرگی است. آنها با تجربه بالای خودشان می‌توانند به نساجی و بازیکنان جوان تیم کمک کنند و این موضوع برای تیم ما بسیار مهم است.

💢 وی با اشاره به معضل بازی‌های خانگی نساجی خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل با مشکل زمین بازی مواجه بودیم. این وضعیت شایسته نساجی و هوادارانش نیست. ورزشگاه شهیدوطنی که معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود. استادیوم ساری نیز همانطور مانده و این در حالی است که حداقل می‌توانستند برای زمین چمن این ورزشگاه چمن رولی در نظر بگیرند. در نیم‌فصل دوم هم قرار است بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود. با این وضعیت هواداران نساجی چگونه می‌توانند با این هزینه‌های سنگین به مشهد بیایند؟ ما امسال واقعاً ضرر کردیم، ولی از مسئولان خواهش می‌کنیم که به فکر باشند و مشکل زمین نساجی برطرف کنند.

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *