ساکت الهامی و تیمش با یک نتیچه شگفت‌انگیز گل‌گهر مدعی را از پیش برداشتند و راهی هشت تیم مرحله بعدی جام حذفی شدند.

✍️ یادداشت: بابک شیرآقایی
🔺به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از سایت “ورزش سه”، عصر امروز و با دقایقی تاخیر تیم نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، میزبان گل‌گهر بود. البته نساجی به دلیل عملیات تعویض چمن وطنی و شهدای ساری، حالا تقریبا طبق عادت و در ورزشگاه امام رضای مشهد، پذیرای تیم سیرجانی بود. این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود شاگردان ساکت الهامی، به پایان رسید. کریم اسلامی با حضور دوباره در ترکیب این تیم از ابتدا، نقش مهمی در پیروزی مازنی‌ها داشت. او در گل اول با فراری زیبا توپ را با پاس عرضی در مقابل دروازه خالی به مرتضی منصوری رساند تا او به راحتی توپ را وارد دروازه گل‌گهر کند. اسلامی در صحنه گل دوم بازی هم با جایگیری مناسب و ضربه فنی سر، برای دومین بار در این مسابقه، نساجی را از تیم میهمان پیش انداخت.

🔺نکته جالب در ترکیب اولیه نساجی، عدم حضور مسعود شجاعی کاپیتان این تیم بود. شجاعی که در اکثر بازیها در پانزده دقیقه پایانی از زمین مسابقه خارج می‌شد، این‌بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا از فشار شاگردان قلعه‌نویی کم کند. وظیفه اصلی شجاعی کمک به هافبک‌های این تیم بود و در کنار این او با پاس‌های دقیق، خطر ضد حمله‌های نساجی را بالاتر از قبل برد. در ابتدا شجاعی از جناح راست یکی دو مرتبه تلاش کرد تا از فضای خالی آن منطقه از زمین تیم سیرجانی استفاده کند ولی در نهایت در خلق موقعیت خطرناک، ناکام بود. در ادامه با اتکا به تکنیک فردی و سرعت خوب، شجاعی فراری را از جناح راست آغاز کرد و در نهایت در حالی که سه بازیکن از گل‌گهر او را تحت فشار قرار داده بودند، توپ را با یک ارسال مواج و دقیق به نقطه‌ای ارسال کرد که کریم اسلامی انتظار آن را می‌کشید و او هم قدر این فرصت را بخوبی دانست و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه شجاعی با قطع توپ‌های به موقع به یاری خط دفاعی نساجی رفت و در نهایت موفق شد با نساجی، راهی دور بعدی جام حذفی شود.

🔺بعد از انتقال پر سر و صدا به نساجی مازندران، شجاعی به آرامی در این تیم جا افتاده و حالا تقریبا در تمام بازی‌های اخیر تیم شمالی، ”اثر مسعود” دیده می‌شود. در رقابتهای این فصل نساجی، علاوه بر حفظ توپ و کاهش فشار روی خط میانی مازنی‌ها، او با پاس‌های دقیق و دید مناسب، بازیکنان هم تیمی را در موقعیت‌های بسیار خوبی قرار داده است. شجاعی گام به گام به همان رهبر و هدایت‌کننده‌ای در زمین تبدیل شده که الهامی از ابتدای فصل، انتظار آن را می‌کشید. رهبری باتجربه که در لحظات سخت و حساس مثل نیمه دوم رقابت امروز، ناجی تیم می‌شود و آرامش و تمرکز مورد نیاز را به یارانش، منتقل می‌کند. بعد از هفته‌های کج‌دار و مریز ابتدایی حضور در نساجی و دریافت کارتهای رنگی، حالا شجاعی با وضعیت و شرایط تیم بخوبی هماهنگ شده و در بازی‌های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی، بدون نیاز به ۹۰ دقیقه بازی کامل امضای خود را روی نتایج نساجی گذاشته است. این دهمین بازی پیاپی در لیگ و حذفی بود که شاگردان ساکت با باخت زمین بازی را ترک نکردند. ببرها یکی پس از دیگری غول‌های صنعتی را از پیش‌رو بر می‌دارند و بخش قابل توجهی از این رکورد چشمگیر مدیون ”اثر مسعود” است.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *