با حضور رئیس هیات فوتبال مازندران؛

ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان افتتاح شد

 

 

ساختمان اداری هیات فوتبال رویان با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، ظهر روز پنجشنبه و با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، علی شادمان فرماندار شهرستان نور، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران،کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور و دیگر مسئولین شهری و استانی، ساختمان اداری هیات فوتبال رویان افتتاح شد.

 

 

این پروژه که سال گذشته کلنگ زنی شده بود، با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و به همت خیر محترم ورزشی آقای امید شایگان ساخته شد و به بهره برداری رسید.

رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز خرسندی از افتتاح این ساختمان اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتبال مازندران از آقای شایگان که باعث و بانی احداث این ساختمان است کمال تقدیر و تشکر را دارم.

درزی خلردی در ادامه ضمن تبریک به جامعه فوتبال شهر رویان جهت احداث این ساختمان افزود: افتتاح این پروژه تولدی دوباره برای فوتبال شهر رویان است و می تواند کمک فراوانی به پیشرفت و شکوفایی فوتبال در این شهر داشته باشد.

 

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *