🔺ساکت الهامی که فصل گذشته به دلیل حفظ نساجی در لیگ برتر مورد توجه چند تیم دیگر قرار گرفته بود به شرط یک زمین خوب برای بازی قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.


به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از سایت ورزش سه ، او تصور می کرد بلافاصله و با کار شبانه روزی و با فرصتی که تا شروع بازی های لیگ برتر وجود دارد استادیوم شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی از بازی های نساجی آماده خواهد شد و در بدترین حالت تنها چند بازی ابتدایی را در استادیوم شهدای ساری انجام خواهد داد؛ استادیومی که قرار بود اسفند ماه سال گذشته برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود. او هم چنین خوشبین بود با بازگشت تماشاگر به سکوهای وطنی از امتیاز میزبانی بهره خواهد بود و بارها و بارها حتی در دوران کرونا اعلام کرد عاشق تماشاگرانی است که برای تماشا و تشویق نساجی به ساختمان های اطراف می آیند و برای تیم انرژی مثبت می فرستند.

🔺اما شرایط آنطور که این مربی پیش بینی می کرده جلو نرفت. با توجه به روند بازسازی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر بعید به نظر می رسد این استادیوم حتی تا پایان فصل برای میزبانی از بازی ها نساجی آماده شود. تا اکنون هر کاری در زمین انجام شده زیر سازی بوده و هنوز به مرحله کشت چمن نرسیده است. از سویی استادیوم شهدای ساری با وجود همه وعده های داده شده با همان چمن قبلی برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شد. چمنی که خود روی بود و برای اصلاحات و صاف کردن زمین در یک حرکت عجیب روی زمین ماسه ریختند! تا جایی که کادر فنی نساجی حتی در بازی هایی که در این استادیوم امتیاز می گرفت می گفت گل های به ثمر رسیده اتفاقی بود.

🔺نساجی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان در اصفهان حالا برای میزبانی از ذوب آهن به مشهد می رود. سفرهای مکرر نساجی در روزهایی که بازی های در فاصله 5 روز به 5 روز برگزار می شود طبیعتا یک پوئن منفی برای شاگردان ساکت الهامی خواهد بود چرا که دیگر تیم ها در این فشردگی هر دو هفته یک بار در خانه می مانند و بازی می کنند اما چاره ای نیست و ساکت الهامی و نساجی باید به این مسیر سخت ادامه دهند. البته جای خوشحالی برای طرفداران نساجی این است که تیم در فصل جدید بیشترین امتیازات را دور رفت بازی ها از زمان حضور در لیگ برتر به دست آورده و دیگر نامزد سقوط نیست و حتی در سه هفته پایانی بازی ها در جدال هایی که با ذوب آهن – تراکتور و فجر سپاسی خواهد داشت می تواند با دست یابی به امتیازات لازم به نیمه بالای جدول برود.

عکس: مهدی افشاری

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *