به گزارش نساجی اسپرت، ایزد سیف الله پور بعد از برتری نساجی در برابر گل گهر در استادیوم امام رضای مشهد که موجب صعود مازنی ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد، گفت: ابتدا این برد را به مردم استان مازندران، مالک این تیم، اعضای محترم هئیت مدیره و تمامی مردمی که عاشق نساجی هستند تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی بود و همیشه بازی ما با تیم گل گهر به دلیل حساسیت بالایی که دارد بازی زیبایی می‌شود و خدا را شکر بازی خوبی بود و بردیم و به مرحله بعدی صعود کردیم. امید داریم که بتوانیم در مرحله بعد هم موفق باشیم اما ما از همین الان عزا گرفته‌ایم که بازی بعدی را در کجا برگزار کنیم! متاسفانه اعلام کردند از این به بعد بازی‌ها با حضور تماشاگران انجام می‌شود، حالا نمی‌دانیم استان خراسان رضوی و آستان قدس برای بحث هواداری ما اگر قرار باشد بازی‌ها با هوادار باشد چه تمهیداتی می‌اندیشد. از اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، مدیریت آستان قدس، مدیریت تربیت بدنی آستان قدس آقای تاج فیروز، هیئت فوتبال و دبیر هئیت که بسیار زحمت کشیدند تا این دو بازی بدون دغدغه انجام شود تشکر می‌کنم؛ اما به هر حال بازی خارج از خانه سختی خودش را دارد و دیروز هم دیدید که ما دوباره مهمان بودیم و این نهمین بازی خارج از خانه ما بود.

💢 سیف الله پور ادامه داد: در گذشته داد می‌زدیم که تیم روی زمین بازی می‌کند بعضی‌ها به گوش‌شان نمی‌رفت و فکر می‌کردند ما به دنبال بهانه جویی هستیم! ما ده بازی بدون شکست بیرون از خانه داشتیم. اولا که خواست خدا بوده و تلاش بچه‌ها، مربیان، تدارکات و کادر پزشکی همگی زحمت کشیدند که تیم نساجی به تیمی تبدیل شده است که سه گل به تیم گل گهر بزند. تیمی که احترام زیادی برای‌شان قائل هستم و تیم خیلی خوبی هم بودند. هفته بعد باید مقابل تیم فجر سپاسی بازی کنیم که مثل ما از نظر زمین مشکل دارند. خواهش می‌کنم که این بازی را بیرون از ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار کنند. من حتی با آقای فلاح صحبت کردم که اگر تمایل داشته باشید ورزشگاهی بگیریم که دوتیم بازی را در زمین انجام دهند حال باید دید که آقای فلاح موافقت می‌کنند یا خیر. زمین آن‌ها خراب است و زمانی که زمین خراب است نباید انتظار فوتبال داشته باشید چون می‌دانم آقای فلاح خیلی زحمت می‌کشد ولی زمین‌شان بی کیفیت است. حاضریم پیگیری کنیم و ما هم موافقیم بازی در ورزشگاهی حوالی استان فارس باشد که بازی خوبی شود.

💢 او در مورد پخش نشدن مسابقه بین نساجی و گل‌گهر گفت: پخش نشدن بازی از عجایب بود به هر حال در جدول آمده بود و اگر بازی استقلال و پیکان برگزار نشد یکی از پر گل ترین بازی‌های این هفته برای ما بود. وقتی بچه‌های شبکه ورزش اعلام کردند که این بازی انجام می‌شود عوامل شبکه مثل آقای میر و بچه‌های دیگر با پرواز خودمان به مشهد آمدند و تشکیلات را نیز آورده بودند. بازی ما ساعت 14 برگزار می‌شد و ما ساعت دوازده به ورزشگاه رسیدیم و دیدیم خبری از دوربین صدا و سیما نیست. دوستانی از خبرنگاران خراسان رضوی که بعد از بازی آمده بودند از من سوال کردند که صدا و سیمای خراسان از شما چه مقدار پول خواستند؟ گفتم به من که درخواستی ندادند اما اگر خواسته باشند کم لطفی بوده است. وظیفه صدا و سیما بوده که این بازی را پخش کند و توجیه نداشتیم اما نمی‌دانم که مشکل کجا بود که این بازی پخش نشد اما ما لایو از طریق اینستاگرام گذاشتیم و به هر حال هواداران ضرر کردند.

💢 او در خصوص شایعات واگذاری این باشگاه در پایان گفت: مالک این باشگاه آقای رضا حدادیان هستند که مالک هواپیمایی وارش هم می‌باشند. به هیچ عنوان قصد واگذاری تیم را نداشتند و این مسائل شایعاتی بود که قبل از بازی یک سری از خبرنگاران درست کردند و شاید می‌خواستند تمرکز تیمی ما را بر هم بزنند. اما چنین تصمیمی را ندارند و اصلا منطقی نیست که تیمی در نیم فصل فروخته شود. تیم ما در شرایط بسیار خوبی است و جا دارد از ساکت الهامی و کادرش تشکر کنم که زحمت بسیار می‌کشند.

💢 مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران هم چنین از بی توجهی به خواست های باشگاه نساجی از سوی مدیران گلایه کرد و گفت: به هر حال نمی‌دانم مسئولین استان متوجه نمی‌شوند که ما درد می‌کشیم و در این هفت روز هفته چهار روزش را در میان هوا و زمین هستیم؟! دردشان نمی‌آیند از اینکه می‌بینند این در تیم در غربت بازی می‌کند؟ دردشان نمی‌آیند که ما هیچ تقاضایی به جز داشتن زمین از آن‌ها نداریم؟ می‌خواهم سوال کنم فرما‌دار قائمشهر دردش نمی‌آید که می‌بیند این بچه‌ها آواره شهرها هستند؟ تمام امکانات را خودمان داریم برای تیم فراهم می‌کنیم اما اگر این امکانات توسط باشگاه نساجی فراهم نمی‌شد مگر دوستان نباید پیگیری می کردند؟ چهار یا پنج سال گذشته باشگاه یادشان است؟! این باشگاه در آن زمان لنگ یک آب معدنی بود! ولی الان تبدیل به باشگاهی شده گه هیچ‌گونه مشکلی ندارد و تیمش به صورت حرفه‌ای قرارداد می‌بندد، اسکان دارد، در تهران تمرین می‌کند، پرواز می‌کنند و هتل دارند. من هنوز ندیدم یک بار فرماندار قائمشهر، رئیس تربیت بدنی قائمشهر، شورای شهر و یا شهردار به سر تمرینات ما بیایند و فکر می‌کنم اصلا برای آن‌ها مهم نیست! و فقط استاندار پیگیر زمین بودند ولی گویا معاونین آن‌ها تمایلی ندارند که این اتفاق بیفتد! و نمی‌دانم مشکل کجاست اما از هفته بعد که بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار شود می‌خواهند چه کاری انجام دهند؟

 

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *