حمید مطهری دربی شمال

مطهری: یک فغانی جدید به داوری فوتبال ما آمده/ باشگاه نساجی اولین نفر من را جریمه کند

◽️سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از باشگاه می‌خواهم اولین نفر من را جریمه کند، ما لایق این جریمه هستیم.

به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت؛ حمید مطهری در نشست خبری پس از دربی شمال فوتبال ایران مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: این برد را به تیم ملوان و هواداران خوبش تبریک می‌گویم. به گروه داوری تبریک می‌گویم. فوق‌العاده داوری کردند. امیرسامان سلطانی نوید یک فغانی دیگر را در فوتبال ما می‌دهد.

 

💢 وی افزود: امروز بازی را باختم ولی از داور تعریف می‌کنم. هیچ‌موقع باختم را توجیه نکردم واقعاً خوب و باکلاس داوری کردند و به آنها تبریک می‌گویم. در نیمه اول سعی کردیم ملوان را کنترل کنیم و با استراتژی که داشتیم در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. متأسفانه با شروع نیمه دوم گل خوردیم ولی سعی کردیم فرم بازی‌مان را عوض کنیم. در ادامه تیم خیلی بهتری شدیم موقعیت ایجاد کردیم ولی متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

💢 سرمربی نساجی تصریح کرد: امروز 6 بازیکن من نبودند. هیچ موقع بهانه‌گیری نمی‌کنم ولی کریم  اسلامی، ایوب کلانتری که دیشب متوجه شدم و احمد موسوی سه محروم من بودند. مهرداد عبدی، علی شجادی و علی ابراهیمی سه مصدوم من بودند. با اینکه تعداد زیادی از بازیکنانم را نداشتم، با توجه به پتانسیلی که داشتیم نیمه دوم تیم خیلی بهتری شدیم ولی متأسفانه نتوانستیم بازی را بگردانیم. از باشگاه می‌خواهم اولین نفر من را جریمه کند. مستحق این جریمه هستیم. واقعاً هیچ بهانه‌ای نداریم باید امروز نتیجه می‌گرفتیم اما متأسفانه نشد.

 

💢 از باشگاه و مدیرعامل درخواست می‌کنم ما را جریمه کنند. خودم نفر اول لایق جریمه هستم. از هواداران تشکر می‌کنم که تا اینجا آمدند دست‌شان را می‌بوسم ولی از آنها عذرخواهی می‌کنم. آنها در این شرایط سخت رفت و آمد، آمدند و از تیم‌شان حمایت کردند.

 

💢 مطهری در مورد اینکه نتایج ضعیف نساجی پس از جام جهانی گفت: علت خاصی ندارد خودم ریزبینانه و موشکافانه بررسی می‌کنم. اگر فرم فوتبال تیم ما بد بود جای نگرانی داشت اما تیمی هستیم که روبه جلو بازی و موقعیت ایجاد می‌کنیم. باید ذهن‌مان را قوی‌تر کنیم، ذهن‌مان باید ذهن برنده‌خواه باشد ولی موضوع خاصی نیست که بخواهم خیلی ویژه در موردش صحبت کنم. چنین اتفاقاتی پیش می‌آید.

 

🔻 ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

سایت رسمی نساجی اسپرت 

🌎 www.nassajisport.com 

اینستاگرام

https://instagram.com/nassajisport

تلگرام

https://t.me/nassajisport1

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *