✍🏻 بهزاد قدسی

دیدار هفته سیزدهم نساجی در فصل بیست و یکم، در مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هوادار در ورزشگاهی به مراتب بی‌کیفیت تر از شهدای ساری، در استان البرز برگزار شد. متاسفانه به دلیل برخی کج سلیقگی‌ها، پوشش زنده از شبکه استانی مازندران یا شبکه دیگری را شاهد نبودیم ولی در اقدامی جالب، رسانه باشگاه هوادار، به شکلی خلاقانه و با امکاناتی حداقلی با چند دوربین ساده و با کمک پیج اینستاگرام باشگاه، توانست با کیفیت مطلوبی حتی به مراتب بهتر از پخش سراسری سیمای استانی، این دیدار را برای هواداران این تیم و باشگاه نساجی مازندران پخش کند.

🔺نکته جالب، گزارش خوب بازی و رفتار حرفه‌ای گزارشگر بازی، در حین گزارش بود. چندباری به هواداران نساجی ادای احترام کرد و به احترام هواداران مازندرانی که این بازی را از پیج تیم هوادار می‌دیدند، بازی را تقریبا بی‌طرفانه گزارش کرد. به موازات این پخش، صفحه منتسب به باشگاه هم در حال پخش نه چندان جالب و رفع مسئولیت‌گونه این دیدار بود و این کیفیت در حدی بود که حتی مالک محترم باشگاه نساجی نیز ترجیح دادند از پیج باشگاه هوادار این دیدار را مشاهد کنند .

🔺 مساله این است تیم رسانه باشگاه از چه افرادی تشکیل شده است که خروجی آن تعدادی عکس از تمرینات (به صورت گلچین شده و تنها از افرادی خاص) و ویدیو از کنفرانس قبل و بعد از مسابقات است. کیفیتی که حتی توان رقابت با صفحات هواداری نساجی که توسط یک هوادار عاشق و بدون دریافتی و بودجه اداره می‌شود را ندارد. ظاهرا مدیریت فعلی رسانه به مدیریت و همکاری در فصل نقل و انتقلات، علاقه و تمایل بیشتری دارد تا حرفه ای کردن بخش رسانه باشگاه و ایجاد نوآوری و خلاقیت در حد و شان نام بزرگ نساجی. باشگاه نساجی پس از این همه سال و قدمت هنوز وب سایت رسمی ندارد .
امیدواریم در باشگاه بزرگ نساجی از افراد متخصص در سمت های مختلف استفاده گردد و افرادی که انتصاب می شوند تمام تمرکز خود را در بخشی که مسئولیت دارند حفظ کنند تا شاهد روزهای بهتری برای شناسنامه فوتبال استان باشیم.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *