✍️ بهزاد قدسی

جناب ساکت خان الهامی، شما باعرضه‌ترین هستید. وقتی فصل قبل حتی کورسوی امید خوش‌بین‌ترین هوادارها هم در حال خاموشی بود، شما توانستی شناسنامه فوتبال مازندران را در سطح یک فوتبال کشور، حفظ کنید. برادری شما برای نساجی‌چی ها ثابت شده است. ۱۰ هفته پیاپی بدون شکست با وجود خانه به دوشی با یک باخت از ذهن هواداران، پاک نخواهد شد. ما بعد از مدتها از استرس و آسیب‌های فصل قبل دور شده ایم و حالا دغدغه شکست تیم‌های بزرگ را داریم، شما با عرضه ترین هستید.

🔺 اما در کنار این موارد مثبت گلایه‌هایی هم به شما وارد است. اگر خاطرتان باشد قبل از شروع فصل در تمرین آماده سازی تیم در زمین پهنه‌کلا به هواداران قول دادید که از بازیکن‌های امید و پایه در بزرگسالان استفاده خواهید کرد. «پس ده نفر را برای چه دعوت کردم؟» خاطرتان هست؟ ولی هنوز به قولتان عمل نکردید. در ابتدای فصل و بعد از قهرمانی امیدها و جشن و ثبت عکس، بازیکن‌های امید با یک فوتوشوت و مراسم عکاسی خبری به تیم بزرگسالان پیوستند، آن امیدهایی که قرار بود آرام آرام به ترکیب اصلی تیم اضافه شوند، کجا هستند؟ اگر دلیل آن را بر حساسیت لیگ بگذاریم، باید همیشه رفتاری که این وسواس را تایید کند ببینیم نه اینکه موردی و تنها برای بازیکنان پایه بومی.

🔺قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور در فصل قبل و صدرنشین فعلی با چه متر و معیاری باید سنجیده شوند تا بتوانند در رده بزرگسالان همان باشگاه جای داشته باشند؟ اصلا شرط ورود یک بازیکن زیر ۲۳ سال به تیم بزرگسالان نساجی چیست؟ لطفا شفاف بگویید تا خانواده این استعدادهای بومی به فکر پیدا کردن راه حلی بگردند. چطور اندک بازیکن‌های پایه‌ای که به تیم بزرگسالان راه پیدا کردند حتی اجازه تمرین با آنها را نداشتند و فقط مجوز گرم کردن در پشت دروازه را پیدا کردند ولی بازیکنی که دو روز قبل بازی با پرسپولیس جذب می‌شود در مقابل پرسپولیس وارد زمین مسابقه می‌شود‌ آقای الهامی شما بی‌عرضه نیستید، بی‌عرضه رسانه هایی هستند که این اتفاقات را می بینند ولی به واسطه علاقه سفر زیارتی ترجیح می دهند سکوت کنند و فعلا چیزی نگویند.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *