به گزارش نساجی اسپرت، تیم نساجی مازندران صاحب برد ارزشمندی در هفته یازدهم شده و موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود مس رفسنجان را از پیش رو بردارد. ساکت الهامی در نشست خبری پس از این بازی گفت: به آقای ربیعی به خاطر تیمی که دارد تبریک می گویم. مس نشان داد که تیم گردن کلفتی است و جایگاه فعلی اش بی دلیل نیست.

💢 وی افزود: این سخت ترین بردی بود که من با نساجی کسب کردم. مس تیم بسیار خوبی بود و به مجموعه مس و استان کرمان تبریک می گویم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یک بازی سنگین را شاهد بودیم. قطعا در ادامه راه این دو تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

💢سرمربی نساجی با تمجید از شاگردانش گفت: فکر می کنم که مستحق برد بودیم و موقعیت های بیشتری نسبت به تیم مس داشتیم. آنها هم می توانستند به گل برسند. به ویژه در اوایل نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کردند. بعد از گل مس بازی را رفته رفته در اختیار گرفتیم و به گل رسیده و سه امتیاز را کسب کردیم. یک تشکر ویژه و خسته نباشید به بازیکنانم می گویم. به شرف شان درود می فرستم، من را به قدری شرمنده کردند،که نمی توانم کاری بکنم و فقط می گویم که از آنها ممنونم که دل هواداران را بعد از مدت ها شاد کردند. این برد را به هواداران تقدیم می کنم که به دلیل مشکلاتی که داریم دور از آنها بازی می کنیم.

💢 او در مورد حواشی کنار زمین تاکید کرد: من در این حواشی دخیل نبودم و حتی داور تذکری هم به من نداد. محمد ربیعی برای تیمش می جنگید و من هم برای تیمم. ما جوابگوی تیم هایمان هستیم و چیز خاصی نبود که بگویم. ربیعی مربی کاربلد و آینده دار فوتبال ایران است و این چیزها طبیعی است. یک جاهایی آدرنالین بدن ما به حدی بالاست که اگر بی ادبی هم شده باشد من عذرخواهی می کنم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *