• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • برگزاری کارگاه آموزشی ناظران برگزاری مسابقات فوتبال کشور در ساری

کارگاه آموزشی ناظران برگزاری مسابقات فوتبال (سطح ۳) کشور با حضور ۴۰ ناظر از استان های مازندران، گیلان و گلستان به میزبانی هیات فوتبال مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: برگزاری این گونه کلاس های آموزشی با حضور اساتید مجرب فوتبال کشور در ارتقای سطح کیفی و بروزرسانی اطلاعات ارکان مختلف فوتبال استان موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: قطعاً حضور ناظران مسابقات فوتبال در کلاس های بازآموزی، موجب افزایش میزان اطلاعات و نهایتاً بهبود کیفیت برگزاری مسابقات خواهد شد.

رحیم درزی خلردی افزود: هیات فوتبال مازندران از هر فرصتی برای ارتقای سطح علمی ارکان فوتبال استان مازندران از جمله مربیان، نمایندگان مسابقات و داوران در بخش آقایان و بانوان بر اساس آخرین شیوه نامه های فوتبال دنیا اسـتفاده خواهد کرد.

فریبرز محمودزاده مدیر برگزاری این دوره آموزشی و رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این کارگاه آموزشی ضمن تبریک انتخاب رئیس جدید هیات فوتبال مازندران، از دست اندرکاران برگزاری این کارگاه در هیات فوتبال استان تقدیر کرد و افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به اهمیت بحث آموزش در پیشرفت دانش فوتبال، برای اولین بار کلاس توسعه نظارت فوتبال را در هشت استان به عنوان پایلوت برنامه ریزی نموده که در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ان شا ء الله خروجی این کلاس ها در سراسر کشور مطلوب و مثمر ثمر باشد و به جرات می توان گفت سیستم سخت افزاری این کارگاه آموزشی در استان مازندران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که نشان از توانمندی مسئولین هیات فوتبال مازندران دارد.
محمودزاده با بیان اینکه ناظرین برگزاری مسابقات در استان ها بازوان توانمند سازمان لیگ هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً اطلاعاتی که در این کلاس آموزشی بین مدرس و شرکت کنندگان تبادل می شود در بهبود کیفیت کار ناظرین برگزاری مسابقات موثر خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: ۵۳ فوتبالیست مازندرانی در تیم های مختلف لیگ برتر فوتبال حضور دارند و بازیکنان توانمندی مانند سردار آزمون و دیگر فوتبالیست های استان های شمالی در لیگ های مهم دنیا مشغول به فعالیت هستند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای فوتبالیست های شمال کشور است.

گفتنی است این دوره آموزشی دو روزه با تدریس داوود رفعتی داور اسبق بین المللی، ناظر AFC و افسر امنیتی FIFA از روز پنجشنبه آغاز و تا عصر روز جمعه پانزدهم بهمن ماه در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران ادامه خواهد داشت.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *