• صفحه خانگی
  • >
  • جام حذفی
  • >
  • به فاصله کمی پس از اعلام نظر نهایی شورای تامین، سامانه بلیت فروشی هم باز خواهد شد
امیرحسین روشنک

⚽️🔻مسئول مسابقات جام حذفی:

🏆 به فاصله کمی پس از اعلام نظر نهایی شورای تامین، سامانه بلیت فروشی هم باز خواهد شد/جلسه هنوز برگزار نشده است

❇️ امیرحسین روشنک درباره زمان برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای در شورای تامین برگزار و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص صورت می‌گیرد. برای برگزاری یک بازی در سطح فینال جام حذفی که قرار است پس از دو سال با حضور تماشاگران برگزار شود، نیاز به هماهنگی‌ها و بررسی‌های کارشناسی در خصوص ایجاد نظم و امنیت دارد که تصمیم گیرنده این موضوع هم شورای تامین است.

❇️ وی افزود: فاصله کمی بین دیدار نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه آزادی وجود داشت و تعطیلات لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین سبب شد جلسات شورای تامین برای ایجاد هماهنگی‌ها با تاخیر برگزار شود.

❇️ اندک بودن زمان باعث شد اعلام نهایی تایید ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان فینال به تاخیر بیفتد. ما هم منتظریم شورای تامین به عنوان متولی نظم و امنیت تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند. سابقه نداشته دو تیم جدید به جز استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه با حضور تماشاگران خود به مصاف هم بروند. با این تفاسیر منتظر تصمیم نهایی هستیم تا بازی فینال به صورت ویژه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

❇️ مسئول مسابقات جام حذفی درمورد اینکه آیا هنوز حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای این بازی قطعی نشده است، توضیح داد: یک تا دو ساعت دیگر جلسه در شورای تامین برگزار و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می‌شود. تعداد آنها از سقف 30 درصد کمتر یا بیشتر باشد، در این جلسه اعلام خواهد شد.

❇️ روشنک تصریح کرد: امیدوارم با همکاری یکدیگر این بازی را به شکلی برگزار کنیم تا کام کسی تلخ نشود و اتفاق ناگواری رخ ندهد. ان‌شاءالله همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت تا با هماهنگی‌هایی که ایجاد می‌شود بازی نساجی و آلومینیوم را به بهترین شکل برگزار کنیم.

❇️ وی درباره میهمان‌های ویژه جام حذفی پاسخ داد: تاکنون نام فرد خاصی اعلام نشده اما اگر روال مانند سال‌های گذشته باشد، قطعا وزیر ورزش و مقاماتی از این وزارت خانه و فدراسیون فوتبال هم در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

⚽️ مسئول مسابقات جام حذفی درباره اینکه دلیل طولانی شدن روند انتخاب قطعی ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی رعایت الزامات بوده است، عنوان کرد: فاصله بین مرحله نیمه نهایی و فینال تاحدی کم بود و ما هم مجبور بودیم به واسطه محدودیت‌هایی که در برنامه ریزی داریم کار را به همین شکل پیش ببریم. طبیعی است تعطیلات روزهای اخیر مقداری روی برگزاری جلسات برای تصمیم گیری نهایی تاثیر گذاشت. تنها نکته ای که سبب شد روند به تاخیر بیفتد همین موضوع بود و امیدوارم در نهایت کار ختم به خیر شود.

❇️ روشنک درباره اینکه آیا جشن مناسبی برای تیم قهرمان در نظر گرفته شده است، گفت: در سال‌های اخیر جشن مناسبی با استانداردهای بین‌المللی برگزار کرده‌ایم. جزئیات را می‌توانید از بهمنی(مدیر روابط عمومی‌ سازمان لیگ) پیگیری کنید اما طبق اطلاعات من برای این فینال مانند قبل جشن شکیلی گرفته خواهد شد.

✅ وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درمورد اینکه در صورت قطعی شدن حضور تماشاگران مشکلی برای بلیت فروشی ایجاد نخواهد شد، توضیح داد: به فاصله کمی پس از اعلام نظر نهایی شورای تامین، سامانه بلیت فروشی هم باز خواهد شد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *