ایوب کلانتری می‌‌‌گوید که در صحنه گل فولاد توپ به سر او برخورد کرد و چند لحظه هوشیاری مطلوب نداشت.

به گزارش نساجی اسپرت به نقل از ورزش سه، ایوب کلانتری درباره بازی نساجی مقابل فولاد اظهار داشت: بازی سخت و دشواری مقابل فولاد داشتیم. فولاد چه از لحاظ فنی و بازیکن و چه از لحاظ کادر، تیم خوبی است، ساختار خوب و نیروهای کارآمدی دارند.
توضیح کلانتری درباره عجیب‌ترین قاب لیگ‌برتر
وی افزود: خدا را شکر توانستیم تساوی را بگیریم ولی اگر بیشتر دقت کرده بودیم شاید می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما از موقعیت هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم.

کلانتری در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: صحنه مشکوکی نبود که بخواهد اعتراضی داشته باشد فقط یک صحنه بود که شیمبا می‌خواست از داور پنالتی بگیرد که آقای حیدری جایگیری و دید خوبی داشت و متوجه شد. بازی صحنه خاص و خطرناکی نداشت و بیشتر جنگ وسط زمین بود.

هافبک نساجی درباره عکس عجیبی که از او در‌ حین شادی پس از گل بازیکنان فولاد منتشر شده است، گفت: در آن صحنه توپ به صورت من خورد و افتادم و متوجه نشدم ولی بعد از بازی که خودم عکس را دیدم آقای پاتوسی روی پای من نرفته بود. چند لحظه نه اینکه از هوش رفته باشم اما گیج شدم و وقتی بلند شدم دیدم اسکوربورد زده ۱-۰ و به بازیکنان گفتم کی گل خوردیم؟ گفتند همین الان. توپ خیلی بد به صورتم خورد اما همان لحظه که دکتر بالای سرم آمد بهتر شدم.

آلومینیوم گفت: خیلی بازی سختی داریم و فکر می‌کنم شرایط بازی‌مان در زمین ساری نسبت به بقیه بازی ها سخت تر شود چون اگر از لحاظ کیفیتی نگاه کنیم در زمین فولاد ما تعداد پاس و درصد مالکیتمان از فولاد بیشتر بوده است.

بازیکن نساجی با اشاره به تاثیر بدشانسی های این تیم روی نتایج عنوان کرد: کادرفنی تمام تلاششان را می‌کنند و به نحو احسن همه چیز را به بازیکنان گوشزد می‌کنند ولی در زمین اتفاقاتی رخ می‌دهد و بدشانسی هایی می‌آوریم؛ مثل بازی با فولاد که توپ به صورت من خورد و جلوی پاتوسی افتاد و این مسائل را نمی‌شود کاری کرد.

او در پایان گفت: امسال نسبت به سال گذشته شرایط بهتر است و انشاالله که بتوانیم روز به روز نتیجه بگیریم و نساجی را به جایگاه خودش برسانیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *