در حاشیه بازدید دیروز وزیر ورزش از استادیوم شهید وطنی، شاهد حضور و همدلی هوادارانی بودیم که در این ماه‌ها همیشه پای ثابت پیگیری و مطالبه گری بازسازی ورزشگاه شهید وطنی بودند. چه در فضای مجازی چه با حضور در دفاتر مسئولین، از امام جمعه محترم تا فرماندار و استاندار. روز گذشته هم دکتر سجادی به همراه هیات همراه از نزدیک شاهد این همه عشق هواداران به تیم محبوبشان بودند. جالب اینکه در ابتدای صحبت‌های خودشان به احترام این همه شور هواداری با دست زدن تماشاگران نساجی را تشویق کردند. ماه ها پیگیری و طعنه شنیدن های هواداران بالاخره جواب داد و با کمک نماینده محترم شهر وزیر خارج از برنامه به وطنی آمد و ریاست محترم جمهور هم در صحبتهای شب گذشته با اعلام ضرب الاجل چهار ماهه به هواداران نساجی قوت قلب و اطمینان خاطر دادند.

❌ اما نکته قابل تامل حضور افرادی بود که در این ماه‌ها نه تنها به یاد استادیوم وطنی و خواسته به حق هواداران نبودند بلکه به روش‌های مختلف سعی در جلوگیری از پیشرفت پروژه را داشتند. مثل وارونه نشان دادن حضور مسالمت آمیز چند هفته پیش هواداران . کسانی که روزی قرار بود صدای هواداران باشند ولی همگی دیدیم که چه شدند کسانی که دیده شدن در قاب دوربین خبرنگاران را به انجام وظایف محوله همیشه ترجیح داده‌اند. در زمان سختی در سمت تیم قدرت و در زمان اجرای نمایش در کنار جمعیت.

❌ هواداران نساجی دیگر آگاه شده اندو نه فراموش می‌کنند نه می‌بخشند.

✅ شایسته است جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و بازیگر مکمل مرد را به بازیگر نقش اول دیروز و همراهان همیشگی‌اش تقدیم کنیم.

خدا قوت تا بازدید بعدی وزیر دلتنگتان خواهیم شد

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *