اسماعیل اسماعیلی

پس از آنکه فرهاد کوچک‌زاده بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست از نساجی استعفا داده است در خروجی باشگاه خبری در خصوص سرپرست جدید نساجی منتشر نشده است. در چند بازی شاهد حضور امیر سلطانی به عنوان سرپرست نساجی بودیم اما ایشان در چند بازی اخیر حضور نداشتند و شنیده می‌شود به یکباره اسماعیل اسماعیلی وظایف یک سرپرست را انجام می‌دهد، هر چند در لیست بازی همچنان نام سلطانی به عنوان سرپرست دیده می‌شود.

🔺نساجی برای نخستین بار در سال‌های اخیر حضورش در لیگ‌ برتر به یک ثبات در سرمربی رسیده و شاهد تعویض سرمربی خود در یک فصل نبوده است اما سه سرپرست متفاوت را روی نیمکت خود دیده است که در نوع خودش جالب به نظر می‌آید؛ هرچند هیچ منبع رسمی از باشگاه آن را تایید و یا تکذیب نکرده است. دلیل این عدم شفافیت را کسی نمی‌داند و امیدواریم رسانه باشگاه هواداران را غریبه فرض نکرده باشد! رسانه باشگاه با کادری کامل تاکنون جز انتشار روزانه عکس و فیلم تمرینات بازی و اعلام ورود تیم به CIP فرودگاه ، آن هم بصورت سلیقه ای بدون هیچ خلاقیتی هنوز نتوانسته رضایت هواداران نساجی را همراه داشته باشد .
امید است فعالیت مربوط به رسانه به الویت تیم رسانه باشگاه برگردد و روزی برسد پاسخ قانع‌کننده‌ای در خصوص سوالات و شبهات مطرح شده هواداران از سوی مسئول مربوطه دریافت شود…

✍️ تحریریه پایگاه خبری تحلیلی نساجی اسپرت

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *