• صفحه خانگی
  • >
  • نشست خبری
  • >
  • صحبت های رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران

به گزارش نساجی اسپرت، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم. نساجی روند رو به رشدی داشته است. فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود که ما نتوانیم کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم و بیشتر با بازیکنان حالت تمرین ریکاوری می‌کنیم و جلسات ذهنی با آنها داریم. مصمم هستیم که فردا بازی خوبی را انجام بدهیم.

💢 عنایتی ادامه داد: چند هفته‌ای است که با بازی خوب نتیجه خوب هم گرفته‌ایم اما می‌دانیم که این نتایج چقدر شکننده است و باید با تمام توانمان و تمرکزمان بازی کنیم تا امتیاز خانگی خودمان را بگیریم. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است. امیدوارم آنهایی که بازی را می‌بینند بازی خوبی را مشاهده کنند و ما شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

💢 وی در مورد شرایط نساجی عنوان کرد: نساجی را آنالیز و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کرده‌ایم. به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و نساجی از نظر فوتبالی برای حریف بسیار خطرناک است. از نظر تجربی هم تیم بسیار خوبی است. حضور شجاعی بار روانی زیادی برای هر تیمی خواهد داشت. ما با شرایط خاص و با انگیزه خوب به مصاف حریف می‌رویم تا از این بازی امتیاز لازم را بگیریم.

💢 سرمربی هوادار تصریح کرد: حریف قابل احترامی داریم، اما ما انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم با تلاشمان نشان بدهیم که نتایجی که گرفته‌ایم چقدر با تلاش خودمان بوده است و این را در زمین نشاه خوناهمی داد.

💢 وی در ارتباط با اینکه فردا مصاف حریفان خانه به دوش لیگ برتر است، گفت: شرایط سختی است. بارها در مصاحبه‌هایم گفت‌ام این وضعیت برای لیگ برتر ما جالب نیست. فوتبالی که تیم ملی‌اش صدر آسیاست. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که همه بتوانند زمین‌های خوبی در اختیار داشته باشند. دغدغه اصلی تیم‌های ما به غیر از مسائل فنی، مسائل زمین و نرم‌افزار و سخت‌افزار است که وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد. در تهران هم جلسات متعددی داشتیم تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم در تهران از حریفان میزبانی کنیم. از دوستان خوبم در استان البرز تشکر می‌کنم که با شرایطی که ما داشتیم قبول کردند که ما در آنجا میزبان باشیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم در تهران میزبان حریفان خواهیم بود.

💢 وی در خصوص اینکه هوادار قرعه سختی را در این فصل داشت و اگر قرعه دیگری بود شاید جایگاه بهتری در جدول داشتید، گفت: قرعه خیلی تأثیرگذار است مخصوصا برای تیم ما که از لیگ یک به لیگ بتر آمده بود. اما من فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه لیگ به نام ما خورد. اما از دو جنبه می‌توان این را بررسی کرد. در شش هفت هفته‌ای که قرعه سختی داشتیم ثابت کردیم که می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و حریف دست و پا بسته‌ای برای حریفان نیستیم و بازی‌های بعدی را هم راحت‌تر و بدون استرس بازی کردیم. اگر قرعه آسان تر می‌شد بهتر بود اما نباید به گذشته نگاه کنیم باید رو به جلو نگاه کنیم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

💢 عنایتی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: الحمدلله مصدومان تیم ما رسیده‌اند فقط آقای طرحانی را دراختیار نخواهیم داشت. وی در مورد ساختار دفاعی تیمش گفت: ما ساختار دفاعی داریم. خط دفاع ی فقط دروازه‌بان و سه چرا مدافع نیستد ساختار دفاعی‌مان از خط جلو شروع می‌شود و خط حمله ما هم شرایطش بهتر خواهد شد. چند هفته بازیکنان با تجربه‌مان را در خط حمله نداشمی که می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند،‌ ضمن اینکه در موقعیت‌سازی فوق‌العاده خوب بودیم. نمی‌خواهیم اسم کم‌شانسی و بدشانسی را بگویم زیرا واژه درستی نیست. ما کم‌دقت بودیم روی فرصت‌های گلمان اما با اضافه شدن بازیکنان باتجربه‌مان ان‌شاءالله بتوانیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

💢 عنایتی در مورد مالک و مدیرعامل جدید باشگاهش گفت: همه چیز عالی است. همه چیز خوب پیش می‌رود. درک خوبی بین من و مدیریت وجود دارد. همه من را می‌شناسم و من هم شناخت کامی از آنها پیدا کرده‌ام. آدم‌های فوق‌العاده منطقی و فوتبالی هستند و این می‌تواند کار ما را راحت کند. ان‌شاءالله بتوانیم کارهای بزرگی را با هم انجام دهیم.

💢 وی در خصوص اینکه هوادار ۸ بازیکن مهمش را در فصل گذشته از دست داد اما به لیگ برتر صعود کرد و آیا تیم را در نیم فصل دوم تقویت خواهید کرد، گفت: خوبی تیم ما این است که فصل گذشته بازیکنان تأثیرگذاری را از دست دادیم اما تفکر من تک‌مهره و ستاره‌محور نیست. من می‌گویم وقتی یک تیم ۲۴، ۲۵ بازیکن دارد می‌تواند موفق شود، زیرا می‌تواند اتفاقاتی در طول فصل رخ دهد که پیش‌بینی نکرده‌ایم. وقتی بازیکنی که خیلی مهم باشد آن را از دست بدهید تیم ضربه می‌خورد.

💢 سرمربی هوادار تاکید کرد: ما با بازیکنانی که قرارداد بستیم موقع قرارداد به آنها گفتیم که جزو بازیکنان اصلی ما هستند اکنون هم با توجه به فشردگی مسابقات به گونه‌ای است که شما مجبورید به برخی بازیکنان در برخی بازی‌ها استراحت بدهید تا مصدوم نشوند. خدا را شکر که ما نه ذخیره داریم و نه بازیکن فیکس. بازیکنان ما به این مسئله اشراف دارند و می‌دانند که باید در تمرین با تمام توان حاضر شوند تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *