◽️جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.

✅ به گزارش “نساجی اسپرت”، نساجی مازندران در اولین دیدار خود با کادرفنی جدید در ورزشگاه نقش جهان میزبان مس رفسنجان بود که این مسابقه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. جواد منافی مربی نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این بازی و همچنین عملکرد این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و به تمجید از حمید مطهری پرداخت.

🔻 مساوی عادلانه بود

💢 مربی نساجی در ابتدا درباره دیدار با مس رفسنجان گفت: در بازی های اول همه تیم ها از دوران بدنسازی خارج شده‌اند و از طرفی شناخت کاملی از یکدیگر ندارند به همین دلیل بازی ها سخت و حساس است. از طرفی ما میزبان بودیم اما نتوانستیم در زمین خودمان بازی کنیم و به اصفهان سفر کردیم؛ این مسئله برای ما خیلی سخت بود. دوست داشتیم کنار هواداران‌ باشیم ولی این اتفاق نیفتاد. در هر صورت بازی بدی نبود و ما به گل رسیدیم؛ می‌توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری هم بزنیم اما این اتفاق نیفتاد و در نیمه دوم حریف به گل مساوی رسید. مس با توجه به ثباتی که در سال های اخیر با محمد ربیعی داشته و همچنین بازیکنانی که امسال جذب کرده‌، تیم قابل احترامی است و فکر می‌کنم نتیجه مساوی، عادلانه بوده است.

🔻 مربی می‌آوردند تا کنار زمین شلوغ کند

💢 منافی درباره داوری این مسابقه که باعث اعتراض تیم حریف شده بود گفت: ما سعی می‌کنیم درباره داوری صحبت نکنیم؛ در سال های اخیر باب شده که برخی می‌خواهند با جنجال و داد و بیداد و هیاهو و هوچی‌گری سوت داور را برگردانند. داوران ما فهمیده، باتجربه و تحصیل‌کرده هستند و متوجه این مسائل می‌شوند و این روش ها قدیمی شده است. متاسفانه اکثر تیم ها همین کار را می‌کنند و به جای اینکه مربیانی با بار فنی بالا بیاورند، افرادی را می‌آورند که کنار زمین فریاد بزنند و سوت داور را برگردانند و با شلوغ کاری به جایی برسند. یک برد تا این حد ارزش ندارد که به خاطر آن دست به هر کاری بزنیم؛ اخلاق‌مداری و احترام می‌تواند به داور ها و مربیان کمک کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و ما شاهد هجمه های کنار زمین هستیم. امیدوارم با اضافه شدن مربیان بادانش این مسئله هم کمرنگ و کنار زمین خلوت بشود تا به کارها فنی بپردازیم و با بازی خوب نتیجه بگیریم.

🔻 امیدواریم وطنی برای هفته سوم آماده باشد

💢 او سپس درباره عدم میزبانی نساجی در ورزشگاه وطنی گفت: به ما قول داده بودند از بازی اول بتوانیم در زمین خودمان بازی کنیم اما این اتفاق نیفتاد و حالا هم قول داده‌اند برای بازی هفته سوم برابر‌ ملوان زمین را آماده کنند که ما بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. امیدوارم سر قولی که داده‌اند بمانند چون واقعا سخت است که هر بازی بیرون از خانه باشیم؛ ما اگر بتوانیم در‌ قائمشهر و کنار هواداران‌مان باشیم، راحت تر و با انگیزه چند برابری بازی می‌کنیم و انرژی خیلی خوبی می‌گیریم. از مسئولین استان مازندران انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند و زودتر زمین را آماده کنند تا بتوانیم از زمین خودمان و حضور هواداران استفاده کنیم.

🔻 بازی با سپاهان؟ به دنبال امتیاز هستیم

💢 منافی درباره تقابل هفته آینده نساجی برابر سپاهان عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه بازی ها سخت هستند. سپاهان تیم قابل احترامی است که بازیکنان و کادر خوبی در اختیار دارد اما ما هم قهرمان جام حذفی هستیم و تیم قابل احترامی داریم و به ثبات لازم هم رسیده‌ایم. سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و مطمئنا برای امتیاز گرفتن وارد این بازی می‌شویم. بازی آسانی نخواهیم داشت اما ما نساجی هستیم و تیم دست و پا بسته ای نیستیم و حرف هایی برای گفتن داریم. قطعا با تلاش و همت بچه ها به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم.

🔻 بازیکنان پرسپولیس به خاطر مطهری به نساجی آمدند

💢 مربی نساجی در پاسخ به اینکه آیا این تیم به اهداف خود در نقل و انتقالات دست پیدا کرد یا خیر گفت: ما تیم شخصی هستیم و بودجه‌ ای مشخصی داریم؛ ما نمی‌توانیم مثل تیم های دیگر بازیکنان آنچنانی با قیمت بالا جذب کنیم. باشگاه بودجه ای را در نظر گرفته بود و ما طبق همان توانستیم بازیکن جذب کنیم و نقاط ضعف‌مان را بپوشانیم. چند بازیکن از پرسپولیس گرفتیم که با وجود اینکه پیشنهادات زیادی داشتند، به خاطر نساجی و آقای مطهری به ما اضافه شدند تا کمک کنند. یک بازیکن خارجی هم جذب کردیم که هنوز شرایط آرمانی ندارد و در هفته های آینده آماده خواهد شد. بر اساس بضاعت باشگاه بازیکن گرفتیم و هنوز هم جای خالی داریم و اگر احساس کنیم به بازیکن احتیاج داریم، باز هم اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

🔻 مطهری حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت

💢 منافی با تمجید از حمید مطهری بیان کرد: همه می‌دانند مطهری مربی جوان، با دانش و با شخصیتی است. او در چند سال اخیر پیشنهادات زیادی برای سرمربیگری داشت اما قبول نکرد و امسال به این نتیجه رسید که کار سرمربیگری اش را در نساجی آغاز کند؛ من مطمئن هستم که او می‌تواند در نساجی پیشرفت زیادی کند و در آینده هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

🔻 وطنی تنها دغدغه ماست

💢 منافی در‌ پایان بار دیگر تاکید کرد: ما فقط به این فکر می‌کنیم که هر چه زودتر وطنی را آماده کنند تا بتوانیم مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم این زمین در هفته سوم آماده شود تا ما آنجا از حریف میزبانی کنیم. این تنها دغدغه ماست و امیدوارم رفع شود./ورزش ۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *