حسین یوسفی

 

حسین یوسفی

✍️ حسین یوسفی

🔺 نساجی در هفته‌ی بیست و چهارم رقابت‌های لیگ‌ برتر و در نخستین بازی قرن جدید و سال نو، باز هم در مشهد به مصاف میهمانش فولاد خوزستان رفت و در حالی که همانند هفته‌های قبل نشانی از تیم جنگنده و باانگیزه نداشت، با دو گل مغلوب حریف شد و البته چند تیر دروازه که با خوش‌شانسی به گل منجر نشد.

🔸 نساجی در هفته‌ی قبل هم در مشهد میهمان پدیده بود که گرچه تساوی حاصل آن دیدار بود اما همگان اذعان داشتند به برتری مشهدی‌ها و فرصت‌های متعدد گل‌زنی که از دست رفت برای شاگردان سیدعباسی

🔸 نساجی که چند سالی است به بهانه‌ی نبود امکانات کافی! در تهران تمرین می‌کند روزبروز از شکاف بین هواداران و تیم بیش‌تر از قبل ضربه می‌خورد. دل‌مان خوش بود که تیم حداقل در قائم‌شهر بازی‌هایش را برگزار می‌کند که این هم به لطف بی‌تفاوتی مسئولین از دست رفت و راضی شدیم به برگزاری بازی‌های این فصل در ورزشگاه شهر همسایه، شهدای ساری. این بار بهانه‌‌ی مطلوب نبودن چمن ورزشگاه شهدای ساری عَلَم شد تا بازی‌های نساجی با وجود کشمکش‌های زیاد از استان خارج شود و در ورزشگاه‌های مجهز با چمن صاف برگزار گردد.

🔸 بارها از زبان مدیرعامل تیم، سرمربی و دبیر اسماعیلی در مصاحبه‌ها و نشست‌های خبری شنیدیم که برد هفته‌ی اول برابر فجرسپاسی در ورزشگاه شهدای ساری شانسی بوده و این تیم قادر به ارائه‌ی نمایش تاکتیکی خود در این زمین نیست و آن‌ها نیاز به زمینی صاف و مطلوب دارند تا نمایشی جذاب و نتایجی درخشان کسب کنند اما حال که مالک محترم با صرف هزینه‌های هنگفت، زمین‌ درخواستی کادر فنی را در اختیار آن‌ها قرار داده، تنها چیزی که دیده نمی‌شود بازی دلچسب و نتایج درخشان است.

🔸 بنظر می‌رسد این تیم در ساری، هم بازی‌های بهتری ارائه می‌کرد و هم امتیازات بیشتری کسب کرد. خواست قلبی ما و خیلی از هواداران، پیشکسوتان و دلسوزان این تیم، حضور دوباره‌ی این تیم که همانا هواداران پرشور و عاشقش سرمایه‌ی اصلی این تیم هستند، حضور دوباره در قائم‌شهر است.

🔸 وضعیت ترمیم چمن ورزشگاه شهید وطنی سرعت بیشتری گرفته، انتظار می‌رود مدیرعامل و تیم اجرایی باشگاه از همین الان به فکر تهیه‌ی زمین و امکانات سخت‌افزاری برای حضور کامل تیم در قائم‌شهر جهت برگزاری تمرینات و انجام بازی‌ها در فصل بعد باشند تا حضور تیم در تهران و دور از هواداران به بهانه‌های مختلف هر چه زودتر پایان یابد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *