به گزارش نساجی اسپرت، آخرین بار نساجی در هفته هفتم بازی ها و در مصاف با سپاهان در استادیوم نقش جهان با دو گل شهریار مغانلو مغلوب تیم مدعی قهرمانی شد اما بعد از این بازی تا به امروز شکستی را در بازی های لیگ برتر تجربه نکرده است و یک بازی را هم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در برابر آرمان گهر با پیروزی پشت سر گذاشت تا بعد از دیدار با سپاهان در 7 مسابقه انجام داده شکستی را تجربه نکرده باشد.

💢 مصاف دیروز نساجی با هوادار در حالی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت که هر دو تیم به کیفیت چمن استادیوم انقلاب کرج معترض بودند و معتقد بودند مانع از این شد که فوتبال همیشگی خود را به نمایش بگذارند. نساجی فصل گذشته در چنین روزهایی یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر بود اما در فصل جاری و در 13 هفته سپری شده 16 امتیاز کسب کرده و در رده دهم جدول قراردارد. آنهم در حالی که تا کنون یک بازی را هم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر انجام نداده که پیش از این به خاطر چمن مصنوعی زمین صافی داشت. استادیوم شهدای ساری و استادیوم نقش جهان اصفهان استادیوم هایی بودند که نساجی دیدارهای خانگی خود را در آنجا انجام داد و قصد دارد در هفته چهاردهم بازی ها در استادیوم امام رضای مشهد میزبان تیم ذوب آهن باشد.

💢 بر اساس خبرهای رسیده استادیوم شهید وطنی با توجه به کندی روند بازسازی و البته بازسازی حرفه ای و اصولی در فصل جاری برای میزبانی از بازی های نساجی آماده نخواهد شد و این تیم بالاجبار تا پایان فصل باید همه دیدارهای خانگی خود را در خارج از شهر قائمشهر کند! البته به باشگاه نساجی وعده داده شده است چمن استادیوم شهدای ساری تا پیش از این بازی این تیم در برابر پرسپولیس در دور برگشت بازی ها آماده خواهد شد. قرار است در این استادیوم چمن رولی جدید کاشت شود. و اما نتایج بازی های نساجی در 7 هفته اخیر لیگ برتر و جام حذفی:

لیگ برتر

*نساجی 2 – پدیده صفر
*فولاد یک – نساجی یک
*نساجی یک – آلومینیوم اراک یک
*مس رفسنجان یک – نساجی 2
*نساجی یک – نفت مسجد سلیمان یک
*هوادار صفر – نساجی صفر

جام حذفی

*آرمان گهر صفر – نساجی یک

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *