✅ به گزارش نساجی اسپرت، نساجی در اولین فصل حضور در لیگ برتر بر سکوی دهم ایستاد. این برای تیمی که بعد از 24 سال حضور در سطح اول فوتبال کشور را

تجربه می کرد قابل دفاع و حتی درخورتحسین بود. در فصل دوم نساجی با رضا مهاجری شروع خوبی داشت اما این روند ادامه پیدا نکرد تا اینکه این مربی به دلیل بیماری اردوی تیم را ترک کرد و هدایت تیم به محمود فکری محول شد. محمود فکری طی 10 هفته حضور در نساجی کاری کرد کارستان. او تیم هایی چون تراکتور را در تبریز و سپاهان را در اصفهان شکست داد و در هیچ یک از بازی هایش نباخت و به لطف امتیازاتی که به دست آورد نساجی را به رتبه نهم رساند و خود نیز نامزد حضور در کادر فنی استقلال شد. این بهترین مقام نساجی در تاریخ بازی های لیگ برتر است. به این دلیل که تیم در فصل اول حضور در لیگ برتر دهم شد و فصل گذشته هم بر سکوی دوازدهمی تکیه زد.

 

 

💢 شرایط در سومین فصل حضور در لیگ برتر اصلا برای نساجی خوب پیش نرفت. هفته های متمادی بود که تیم می باخت! همه این تیم را یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر معرفی کردند تا اینکه ساکت الهامی بعد از پایان دوران محرومیتش هدایت مازنی ها را برعهده گرفت. بسیاری این حضور را نوعی خود زنی می دانستند به خصوص که ساکت پیش از حضور در نساجی به همراه تراکتور قهرمان جام حذفی شده بود. بردهای متوالی نساجی با ساکت الهامی در نهایت این تیم را به سکوی دوازدهم رساند و این تیم پیش از پایان بازی ها بقای خود را در لیگ برتر جشن گرفت. در مسابقه ای که ذوب آهن را در اصفهان شکست داد.

💢 به نظر می رسد این فصل بهترین فصل حضور نساجی در لیگ برتر باشد. در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل این تیم با 19 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. این بهترین جایگاه نساجی در لیگ برتر بوده؛ از سویی 7 هفته است که در لیگ برتر شکست نخورده و در تعداد شکست ها به همراه پیکان و بعد از تیم های استقلال و آلومینیوم اراک بهترین عملکرد را داشته است. همه این ها در حالی است که نساجی هیچ یک از بازی های این فصل را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار نکرده و اکنون دو بازی است که در خارج از استان مازندران از حریفان پذیرایی می کند.

💢 نساجی در آخرین بازی انجام داده در استادیوم امام رضای مشهد با گل ایوب کلانتری از سد تیم ذوب آهن گذشت تا به رده هشتم جدول صعود کند. آنها که در 7 هفته ابتدایی با قرعه سخت مواجه شده بودند تا پیش از تعطیلات زمستانی 3 مسابقه دیگر پیش رو خواهند داشت. تراکتور – گل گهر و فجر سپاسی. البته بازی با گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود. این بازی ها فرصت خوبی است که نساجی به ماجراجویی خود در بازی های لیگ برتر و جام حذفی ادامه دهد. تیمی که این فصل تنها در برابر صنعت نفت – پرسپولیس و سپاهان شکست خورد و در سایر بازی ها یا پیروز شد یا به نتیجه مساوی دست پیدا کرد. نکته جالب در مورد نساجی اینکه با بودجه ای کمتر از 40 میلیارد تومان وارد بازی های این فصل شده است و جز معدود تیم های خصوصی فوتبال کشور بشمار می رود.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *