🔷 نساجی در یک مسیر رو به پیشرفت هفت بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است.

✍️ بابک شیرآقایی

🔷 به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از ورزش سه ، نساجی مازندران بعد از گذشت چهارده هفته حالا با 19 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. در هفت بازی پیاپی اخیر در لیگ برتر و هشت بازی با احتساب جام حذفی، سرخپوشان شمالی شکست نخورده‌اند. در این هفت بازی، مازنی‌ها موفق به ثبت 3 کلین‌شیت شدند که علیرضا حقیقی با واکنشهای خوب خود، نقش پررنگی در به دست آمدن این کلین‌شیت ها داشت.

🔷 البته علاوه بر حقیقی نباید از اثرگذاری مسعود شجاعی، حامد شیری و اکبر صادقی هم غافل شد. شاگردان الهامی همانگونه که او در این سالها و به ویژه در نساجی تاکید کرده، همه باهم به صورت تیمی دفاع می‌کنند و از کریم اسلامی در خط حمله تا مهرداد عبدی و حسن نجفی در خطوط میانی و دفاعی، همگی چه در آمار دفاعی و چه به موازات در فاز حمله، عملکرد بسیار خوبی داشتند. آنها در این رقابت‌ها ۸ گل زدند و چهار گل دریافت کردند و کریم اسلامی با 4 گل، بهترین گلزن شمالی هاست.

🔷 عملکرد چشمگیر نساجی اتفاقی یک شبه و از ابتدای فصل نبوده. ببرها در این چهارده بازی دو نمایش کاملا متفاوت را در هفت بازی ابتدایی و هفت رقابت آخر خود داشتند. از ابتدای لیگ تا پایان هفته هفتم قرمزها یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست به دست آوردند و با میانگین 0.85 امتیاز چندان تیم مطمئنی از نظر جمع‌آوری امتیاز، نشان ندادند. در این بازیها تلاش خطوط دفاعی و حمله نساجی منجر شد این تیم به عدد نه چندان جالب 4- در تفاضل گل برسد.

🔷 البته هفته به هفته در طول این هفت بازی ابتدایی، تلاش و تقلای تیم نساجی کمتر نشد و ادامه‌دار بود تا اینکه بالاخره در پیچ هفته هشتم و در بازی مقابل پدیده، ورق برای نساجی برگشت. بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل رقیب مشهدی، شاگردان الهامی در ادامه مسیر دو پیروزی و چهار تساوی بدست آوردند و توانستند بدون تحمل شکست در این بازی‌ها رکورد فوق‌العاده‌ای از خود بر جای بگذارند.

🔷 شمالی‌ها 13 امتیاز از این رقابتها برای خود ذخیره کرده و میانگین 1.86 امتیاز را برای هر بازی، به ثبت رساندند. به تبع این تفاوت میانگین امتیاز در این دو گروه هفت‌تایی بازی‌های نساجی، تفاضل گل این تیم در هفت بازی آخر، دو برابر رقابتهای ابتدایی بود و عدد 4+ در مقابل تفاضل گل، برای ببرها در جدول نوشته شد.

🔷 باید منتظر باشیم تا ببینیم در هفته‌های آینده آیا ساکت الهامی و مازندرانی‌ها می‌توانند با همین فرمان به پیش بروند و نیم‌فصل (و شاید فصل؟) را بدون شکست به پایان برسانند؟

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *