به گزارش “نساجی اسپرت”، نساجی مازندران موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل گل گهر سیرجان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد ایوب کلانتری در این باره به خبرنگار ما گفت: نتیجه در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.گلگهر تیم خیلی خوبی بود و بازی خیلی سختی داشتیم ولی با تمریناتی که انجام داده بودیم و آنالیز خوبی که از تیم حریف داشتیم توانستیم نقاط قوت آنها را کنترل و توانستیم از موقعیت های مان به شکلی مطلوب استفاده کنیم و بازی را ببریم.

💢 او در مورد پاسی که به رضا جعفری داد که به گل سوم نساجی منجر شد ادامه داد: در آن لحظه در حالت دفاعی بودیم و احساس کردم رضا خسته است و خودم رد شدم و توپ را گرفتم و در درون محوطه جریمه به او رساندم تا بتواند گل بزند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

💢 هافبک باتجربه نساجی در مورد استوری مشترک بازیکنان این تیم در خصوص شرایط زمین و درخواستی که مستقیم از رئیس‌جمهور برای توجه به این موضوع داشتند توضیح داد: ما دوست داریم اگر در یک بازی پیروز می‌شویم یا تیم نتیجه می‌گیرد در شهر خودمان باشد و در مقابل چشمان هواداران خودمان رقم بخورد شرایط ما ما نامشخص است و ناراحتی ما به خاطر هوادارانمان و مردم خوب شمال کشور است. خیلی سخت است که هر بازی در یک شرایط جوی و در یک شهر متفاوت بازی کنیم.

💢 این بازیکن با اشاره به این موضوع که از این به بعد قرار است بازی ها با حضور تماشاگر برگزار شود و بازی نکردن این تیم در مازندران به ضررشان تمام می‌شود عنوان کرد: اگر بتوانیم با تماشاگر بازی کنیم فشاری که به تیم حریف می‌آید خیلی بیشتر است و برای تیم‌های حریف سخت است که در مقابل هواداران ما بازی کنند. اگر اتفاقی بیفتد که بتوانیم در مازندران بازی کنیم شرایط خیلی برای تیم ما فرق می کند.

💢 کلانتری در پایان در مورد آمار خوب نساجی و ۱۰ هفته بدون شکست بودن افزود: لطف خدا و تلاش بچه‌ها و زحمات کادر فنی بوده ولی خیلی اتفاق مهمی نیفتاده و جایگاه ما نسبت به توانایی‌هایی که داریم باید خیلی از این بالاتر باشد.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *