• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • کمالوند: چرا برای ما پنالتی الکی نمیگیرند؟/دیگر بریده ام اگر کنار زمین سکته کنم خوب است؟

💢 به گزارش نساجی اسپرت، فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از تساوی مقابل نساجی در نشست خبری بیان کرد: در کمال ادب و احترام سعی کردم که نود دقیقه بازی را پشت سر بگذاریم و در پایان مسابقه هم از آقای منصوریان و کوبل داوری تشکر کردم اما حقیقت این است که اتفاقاتی که پی در پی برای تیم نفت مسجدسلیمان رخ می‌دهد نمی‌دانم چطور باید درباره آن صحبت کنم. یک اشتباه تاثیرگذار در ۱۲ مسابقه و حذفی به نفع تیم ما حادث نشد.

💢 وی افزود: چهارمین بازی پیاپی است که سه بازی قبل را کارشناسان داوری در برنامه های مختلف بدون اینکه یک کارشناس نظر متفاوتی داشته باشد تایید کردند در حق تیم ما اجحاف شده است. در بازی با آلومینیوم اراک توپی که پشت محوطه جریمه خطا شده بود در داخل محوطه پنالتی گرفتند و نتیجه را تغییر دادند. در بازی با مس رفسنجان بازیکن حریف توپ را با دست برداشت و پنالتی واضح به فاصله دو متری داور گرفته نشد. در بازی به ذوب آهن بازیکن حریف شیرجه زد و مانع ورود توپ به دروازه شد و دوباره پنالتی گرفته نشد. تا یک جایی از دست من و بازیکنانم برمی‌آید اما از یک جایی به بعد از دست من و بازیکنانم خارج است‌. حرف هم که می‌زنیم به فاصله ۲۴ ساعت بعد کمیته انضباطی نامه می‌زند. آقای کامرانی فر چون خودش داور بوده نامه مستقیم می‌زند که جواب بدهید‌. الان شما جواب بدهید. جواب 8-9 امتیازی که از تیم نفت مسجدسلیمان گرفته شده است را شما بدهید. من چه کاری کنم؟ تیمی که هیچ چیزی ندارد؛ پول نداریم، امکانات نداریم، شرایط نداریم و در بدترین شرایط ممکن هستیم و اینطور اجحاف می‌کنند. من نمی‌دانم چه کنم. آنچه به جایی نرسد فریاد است.

💢 کمالوند با تاکید روی این موضوع که نفت مسجدسلیمان باید جایگاه بهتری در جدول داشته باشد گفت: اگر کسی با تیم ما یا بنده مشکل دارد به ما بگوید نمی‌شود که هر بازی اعصاب‌مان به هم بریزد. ثمره تلاش ۱۱ بازیکن داخل زمین و ۲۰ بازیکن بیرون زمین و کادر فنی در هر بازی اینگونه از دست می‌رود. اگر فقط یک بار باشد اشکالی ندارد. بعد می‌گویند اشتباهات داوری شامل تمام تیم‌ها است. آقای خداداد افشاریان چرا اشتباهات داوری چرا شامل تیم ما نمی‌شود؟ چرا در 12 مسابقه یک پنالتی اشتباه به نفع تیم ما گرفته نمی‌شود؟ چرا یک خطای ساده پشت هجده قدم برای ما گرفته نمی‌شود؟ زمانی می‌گویند اشتباهات داوری که یک تیم هم ضرر کند و هم نفع کند. نمی‌شود همیشه ما متضرر شویم‌. یکی جواب ما را بدهد. ما گناه داریم. این بچه ها و شهر گناه دارند. بارها گفته‌ام که این مردم و این شهر هیچ چیز جز نفت مسجدسلیمان ندارند. دست از سر تیم ما بردارید‌ خدا را خوش نمی‌آید. این چه رفتاری است که با تیم ما می‌کنید؟ چهارمین بازی است که این کار را با ما انجام می‌دهند. سه بازی قبلی هم داور را محروم کردند‌. چه چیزی نصیب من شد؟ تیم من الان باید هفتم یا هشتم جدول باشد، چطور باید حقم را بگیریم؟ الان در رختکن ما عزا است.

💢 او ادامه داد: به من می‌گویند شما می‌گویید به داور اعتراض نکنیم، ما چه کنیم؟ درست می‌گویند. نه کاری از دست من برمی‌آید و نه بازیکنانم. دقیقه 90 پنالتی می‌گیرند. اگر اشتباهات داوری شامل همه تیم‌ها می‌شود یک بار هم پنالتی الکی برای ما بگیرید. نمی‌شود که اشتباهات داوری فقط شامل یک تیم شود. عنان کار را از دست ما خارج می‌کنند. راجع به مسائل فنی چه باید بگویم؟ همه چیز تحت‌الشعاع یک پنالتی در دقیقه 90 است. حرف هم می‌زنیم افشاریان می‌گوید دیدیم و محروم می‌کنیم. امتیاز ما چه می‌شود؟ این چه محروم کردنی است که سه هفته بعد به او بازی می‌دهی؟

💢 سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به انتخاب وحید کاظمی بعنوان داور بازی سپاهان و پرسپولیس بیان کرد: آقای وحید کاظمی در بازی ما با آلومینیوم نتیجه بازی را تغییر داد، اما پاداش می‌دهند و بازی سپاهان و پرسپولیس را قضاوت می‌کند. ما حرف نزنیم و بی‌احترامی و اهانت نکنیم. قبول. شما حق ما را بگیرید. آقای کمیته داوران و کمیته انضباطی شما حق ما را بگیرید. دیگر خسته‌ شده‌ام و بریده‌ام. اگر کنار زمین سکته کنم خوب است؟ من درباره مسائل فنی صحبتی ندارم.

💢 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت در نیمه اول اگر توپ به دست بازیکن نفت مسجدسلیمان خورده باشد، داخل محوطه بوده اظهار داشت: آن صحنه را هم دیدیم و نخورده است. صورت مساله را پاک نکنید. بچه قائمشهر هستید و دوست دارید تیم‌تان برنده شود. شما مدعی‌العموم هستید یا دادستان؟ من درباره تیم قائمشهر حرفی زدم؟ اتفاقا نساجی تیم خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند. شما بعنوان خبرنگار رسالتتان این است که خبرنگار باشید. هوادار نیستید که شیپور دست بگیرید. هواداری صحبت نکنید.

💢 کمالوند در پاسخ به این سوال که در نیمه اول با دلهره بازی کرده اما در نیمه دوم بهتر شدند توضیح داد: ما در هر دو نیمه دو تفکر متفاوت داشتیم. در نیمه اول به چند بازیکن مثل آقای نقی زاده و آقای نادری و میرجوان استراحت داده بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم. به اعتقاد من هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند موقعیت در بازی زیاد بود اما تمام این اتفاقات تحت تاثیر سوت دقیقه ۸۸ قرار گرفت. آن سوت باعث شد نتیجه بازی تغییر کند و مطمئن باشید پنالتی نبود و مثل سه بازی قبلی امتیاز را از ما گرفتند.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *