• صفحه خانگی
  • >
  • نشست خبری
  • >
  • گل‌محمدی: پنجره باز است اما محدودیت مالی داریم/ سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی آماده کنیم
یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: از اینکه در این شهر زیبا و زیارتی هستم واقعا خوشحالم. خاطرات خوبی از مردم خوب شهر مشهد دارم.

💢 وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم این کنفرانس در شهر قائمشهر و به میزبانی این شهر برگزار می‌شد ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. بازی با نساجی مهم است و تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی آماده این بازی کنیم.

💢 گل‌محمدی عنوان کرد: به خاطر شرایط کرونا و مصدومیت بازیکنان سعی کردیم با بازیکنان‌مان تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم. بازی خیلی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه نیم‌فصل دوم بازی‌ها شبیه فینال می‌شود و بازی فردا هم می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را دارد. نساجی از نظر روحی و روانی تیمی قدرتمند و از تیم‌هایی است که بازی‌هایش همیشه زیبا و جذاب بوده است.

💢 سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هیچ کدام از دو تیم بازی راحتی نخواهند داشت. آماده این بازی هستیم. با تمام وجودمان می‌رویم تا بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و قطعاً گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست. برای اینکه به این هدف‌مان برسیم باید تمرکز لازم را داشته باشیم و بیش از اندازه بدویم و از فرصت‌ها استفاده کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

💢 گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شده یا خیر و اینکه آیا در فاصله چند ساعت مانده به پایان زمان نقل و انتقالات بازیکن جدیدی به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود، گفت: پنجره که باز است ولی ما نتوانستیم تا الان بازیکنی جذب کنیم. به دلیل محدودیت‌های مالی که باشگاه داشته و دارد، جذب بازیکنی که کیفیت داشته باشد، برای ما خیلی سخت است. تا آخر شب چند ساعت بیشتر نمانده و بعید هم می‌دانم اتفاقی بیفتد. مهدی شیری از جمع ما جدا شد که برای او آرزوی موفقیت دارم. زحمت زیادی برای تیم کشیده و امیدوارم در کارش موفق باشد. ما توانستیم احمد گوهری که قراردادش را فسخ کرده بود و دوست داشت به پرسپولیس بیاید را جذب کنیم.

💢 وی درباره غایبان پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: ترابی، عالیشاه، سیامک نعمتی و ابراهیمی حضور ندارند. آل‌کثیر هم که از قبل غیبت داشت. قطعا نگران هستیم. متأسفانه دکتر تیم و یک فیزیوتراپ هم درگیر کرونا شدند. روزهای سختی است اما سعی کردیم رعایت کنیم و تا جایی که می‌توانیم محدودیت اعمال کنیم. قدرت سرایت اُمیکرون خیلی خیلی بالاست ولی تلاش‌مان را می‌کنیم تا پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

💢 سرمربی پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره عیسی آل‌کثیر و اینکه او با وجود اینکه گفته می‌شد دچار پارگی رباط صلیبی شده اما تمرینات خودش را دنبال می‌کند، گفت: تمرینات عیسی بیشتر اختصاصی بوده و با تیم تمرین نکرده است.

💢 گل‌محمدی در پایان درباره اینکه آیا نگران بارندگی در شهر مشهد است عنوان کرد:‌ شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است. نساجی تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند. با توجه به کیفیت چمن امام رضا (ع) قبلا مشکلی پیش نمی‌آمد و کیفیت خوب بود. به هر حال فرقی ندارد. ما دوست داریم پیروز باشیم و شرایط برای دو تیم یکسان است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *