رضا حدادیان

🔻 آیا ساکت الهامی استعفا داده؟ نمی‌دانیم

🔻 محسن کریمی کجاست؟ نمی‌دانیم

🔻 سرمربی امید نساجی کیست؟ نمی‌دانیم

🔻 چرا کوچک‌زاده رفت؟ نمی‌دانیم

🔻سمت سلطانی چیست و کجاست؟ نمی‌دانیم

 

⭕️ آقای حدادیان، ما هیچ چیزی نمی‌دانیم! تیم در تهران تمرین می‌کند و در مشهد بازی و ما بسیاری از اخبار مهم باشگاه را نمی‌دانیم. ما فقط چند عکس می‌بینیم که اگر آن‌ها هم فتوشاپ باشند یا تاریخ‌شان برای گذشته باشد ما نمی‌دانیم. آقای حدادیان، هواداران نساجی غریبه نیستند! رسانه باشگاه چه خروجی‌ای تاکنون داشته و آیا خودتان به عنوان یک مخاطب از کانال و پیج باشگاه رضایت دارید؟

⭕️ ما برای نمردن زندگی نمی‌کنیم؛ نساجی تقریباً هیچ ارزش افزوده‌ای برای مازندران در این سال‌ها نداشته است. نه مسبب گردش اقتصادی بالایی شده، نه زیرساختی برای باشگاه به یادگار اضافه کرده و نه حتی از جوانانش در ترکیب استفاده می‌کند. فقط در این سال‌ها زنده ماندیم، همین!

⭕️ اگر هنوز برایتان می‌نویسیم، اگر هنوز قلم نقدمان‌‌ نام شما را می‌نویسد فقط برای آن است که هنوز امیدمان به شما و تدابیر مدیریتی شما روشن است. شما برای نساجی بسیار هزینه می‌کنید و خالصانه و صادقانه زحمت می‌کشید اما خروجی دلگرم‌کننده‌ کمتری دیدیم یا شاید هم رسانه باشگاه آن‌ها را به خوبی به تصویر نکشیده باشد. رسانه نساجی در حال حاضر شاید جزو ضعیف‌ترین رسانه‌های باشگاهی کشور باشد و امیدواریم وضعیت موجود با تغییراتی بهبود یابد…

تحریریه پایگاه خبری تحلیلی نساجی اسپرت

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *