نساجی استقلال

 بعد از گذشت 40 روز از برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی، سازمان لیگ فوتبال ایران زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی را با حضور 8 تیم استقلال، پرسپولیس، مس رفسنجان، نساجی مازندران، خیبر خرم آباد، آلومینیوم اراک، مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر اعلام کرد.

💢 براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز، سه شنبه 17 اسفند ساعت 14 در سالن روابط عمومی و به صورت وبینار برگزار شد.

💢 طبق این قرعه کشی شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر نساجی مازندران به میدان برود. این بازی درحالی برگزار خواهد شد که استقلال باید در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان ساکت الهامی باشد.

💢 ساکت الهامی در حالی برابر فرهاد مجیدی قرار خواهد گرفت که پیش از این دیدار این دو مربی دو فصل پیش در دیدار فینال جام حذفی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند. در دیدار فینال جام حذفی در فصل 1398/99 این دو سرمربی در حالی در فینال برابر هم قرار گرفتند که الهامی هدایت تراکتور را بر عهده داشت و مجیدی روی نیمکت استقلال حضور داشت که در پایان شاگردان الهامی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 استقلال را شکست دهند و برای دومین بار قهرمان جام حذفی شوند تا دست مجیدی و استقلال از جام کوتاه بماند. حالا مجیدی در این بازی حساس علاوه بر اینکه به دنبال انتقام از این مربی خواهد بود، درحالی برابر الهامی قرار خواهد گرفت که در این فصل در 2 بازی که در لیگ برتر برابر نساجی و الهامی قرار گرفته است موفق به پیروزی و گلزنی نشده و حالا در سومین جدال خود هر یک از این دو محکوم به شکست یکدیگر هستند.

💢 همچنین بعد از بازی استقلال و تراکتور بود که ساکت الهامی بخاطر رفتارهای نامتعارف خود 6 ماه محروم شد و مجبور به جدایی از تراکتور شد و در نهایت راهی مازندران و نساجی شد.

💢 از طرفی بعد از جدایی محمود فکری در فصل گذشته از جمه آبی پوشان، الهامی و مجیدی هر دو گزینه های مدنظر مدیران وقت استقلال برا هدایت این تیم بودند و از این دو مربی برنامه خواستند که در نهایت مهاجم سابق استقلال به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت انتخاب شد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد./ایلنا

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *