ساکت الهامی

نساجی و ساکت الهامی در هفته های پایانی لیگ برتر این شانس را دارند تا با تکرار پیروزی های خود بهترین حضور در لیگ برتر را تجربه کنند.

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی که برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را به همراه تیم تراکتور تجربه کرد و قهرمان جام حذفی شد در نساجی هم راه خود را خوب پیش رفته است. او بعد از حفظ سهمیه نساجی در لیگ برتر این فصل از نساجی تیمی ساخته که در برابر حریفان مالکانه بازی می کند و از همه مهمتر نساجی از شروع مسابقات تا به امروز در هیچ هفته ای خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نکرده و اکنون هم با حضور در رده دهم جدول در حاشیه امنیت قرار دارد.

💢 نساجی فصل گذشته با شکست های متوالی تماشاگران خود را به ستوه آورد اما بعد از حضور ساکت الهامی تعداد شکست های این تیم کم شده است و در فصل جاری هم در 21 هفته سپری شده تنها در 5 مسابقه بازنده بوده است. بدون شک حضور در رده دهم جدول با اینکه نساجی یکی از تیم های کم هزینه لیگ برتر به حساب می آید برای ساکت الهامی راضی کننده نیست. تیم او بعد از بازی با سپاهان در هفته پیش رو بازی با تیم های مدعیان قهرمانی را پشت سر می گذارد و در ادامه این شانس را دارد با تکرار پیروزی های خود در لیگ برتر مسابقات را با جایگاه شایسته تری به پایان ببرد. بهترین دوران حضور نساجی در لیگ برتر در فصلی بود که رضا مهاجری و محمود فکری تیم را هدایت کردند و در پایان فصل به عنوان نهمی دست پیدا کرد. یکی از تفاوت های نساجی ساکت الهامی با نساجی گذشته این است که در برابر حریفان هیچ گاه ارایه گر بازی دفاعی نیست و حتی در برابر تیم های مدعی قهرمانی هم سعی می کند مالکانه و رو به جلو بازی کند و جالب اینکه در هفته های اخیردر برابر استقلال و پرسپولیس هم از نظر تعداد پاس و مالکیت توپ تیم برتر میدان بود.

💢 ساکت الهامی یک پله تا صعود؛ او دو ماموریت مهم را در نساجی به پایان برده است. حفظ نساجی در لیگ برتر و ساختن تیمی قابل احترام از نساجی در فصل جاری. حالا به نظرمی رسد نساجی در هفته های باقی مانده لیگ برتر به دنبال صعود در جایگاه رده بندی و دست یابی به بهترین عنوان در تاریخ بازی های لیگ برتر است. جالب اینکه نساجی در جدول بازی های جام حذفی هم باقی مانده است و  امیدوار است در این پیکارها هم تیم های مدعی قهرمانی را به چالش بکشد./ورزش۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *