ساکت الهامی

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم می‌دانند از بازی فردا چه چیزی می‌خواهند و شناخت کافی از یکدیگر دارند. پرسپولیس تیمی قابل احترام، بزرگ و قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر است، تیمی که سرمربی‌اش یحیی گل‌محمدی است و بازیکنی چون سیدجلال حسینی دارد.

💢 وی ادامه داد: شاید برخی‌ فکر کنند پرسپولیس سوپرجام را واگذار کرده و شرایط خوبی ندارد، ولی این تیم شرایط خوبی دارد. بازیکنان ما می‌دانند فردا چه چیزی می‌خواهند. هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

💢 الهامی با تشکر از مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی بازی‌های نساجی مازندران تصریح کرد: در دیدار فردا هر تیمی بهتر تمرکز داشته باشد، نتیجه بهتری می‌گیرد. با توجه به بازی سوپرجام، پرسپولیسِ فردا خطرناک‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر است.

💢 سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و بازیکنانم برای بازی خوب و سخت آماده هستند. امیدوارم تیمی که لیاقت دارد پیروز میدان شود.

💢 الهامی در خصوص جذب بازیکن جدید برای نساجی یادآور شد: همانطور که می‌دانید نقل‌وانتقالات نیم فصل سخت است و هیچ تیمی بازیکن معمولی‌اش را هم نمی‌دهد. تیم‌های بزرگ هم بازیکن نگرفتند، مگر اینکه بازیکن خارجی بگیرند. یکی دو بازیکن گرفته‌ایم و همین که توانستیم بازیکنان‌مان را با توجه به پیشنهادهایی که از تیم‌های بزرگ داشته باشند، حفظ کنیم راضی هستیم. متین کریم‌زاده را از استقلال گرفتیم و شاید صابر حردانی نیز تا آخر امشب به ما اضافه شود. یکی دو بازیکن از جمع نساجی جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *