امروز در یک بازی نفس‌گیر و جذاب ببرهای مازندران موفق شدند کهکشانی‌های سیرجان را از پیش رو بردارند. همه طبق اعلام منتظر پخش بازی از شبکه ورزش و مازندران بودند که ساعتی قبل از شروع، اعلام شد بازی به صورت زنده پخش تلویزیونی نخواهد داشت.

🔺متاسفانه پیج رسمی باشگاه هم اطلاع رسانی مناسب یا برنامه‌ای برای پخش برای هواداران بیشمار نساجی نداشت. در خصوص عدم پخش زنده دیدار نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام رضا مشهد، از مرکز صدا وسیمای استان مازندران جویای دلیل عدم پخش زنده بازی شدیم.

🔺در پاسخ به نساجی اسپرت طی توضیحاتی اعلام نمودند: از روز جمعه گذشته هماهنگی‌های لازم از طریق سیمای استانی طبرستان با مدیریت محترم باشگاه نساجی در خصوص پخش زنده این دیدار صورت پذیرفته بود که مدیریت محترم باشگاه در همان تماس تلفنی اعلام نموده بودند به حضور سیمای استانی طبرستان، نیازی نیست و خوشبختانه طبق هماهنگی‌هایی انجام شده این دیدار بوسیله شبکه سراسری ورزش پخش خواهد شد و اگر صدا و سیمای استان مازندران تمایل دارد می‌تواند این دیدار را با استفاده از تصاویر شبکه ورزش، بازپخش نماید. همانطور که مشاهده گردید در کنداکتور شبکه استانی نیز پخش زنده این دیدار قید گردیده بود.

🔺مدیریت صداوسیمای مازندران در این فصل و فصل گذشته، همیشه پشتیبان باشگاه نساجی و هواداران خونگرم آن بوده است و اعلام نمودند آمادگی پخش زنده همه دیدارهای بعدی را نیز دارند و این قصور از سمت باشگاه نساجی صورت گرفته است نه سیمای استانی.

🔺در هفته‌های گذشته به دلیل اتفاقی مشابه و عدم پخش بازی در مقابل تیم هوادار که مشابه همین جریان البته با شبکه شما پیش آمده بود به ضعف تیم رسانه باشگاه اشاره کردیم. ای کاش رسانه باشگاه تمرکز، تخصص، علاقه و فعالیت اصلی شان فقط موضوع رسانه و نکات پیرامون آن باشد .ای کاش به جای تخریب کردن و جوسازی به موارد انتقادی که خواسته همه هواداران نساجی هست توجه بیشتری می گردید .

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *