به گزارش نساجی اسپرت، فرزاد زامهران در مورد بازی دوستانه نساجی با سپاهان که روز گذشته برگزار شد به خبرنگار ما گفت: هدف ما از این بازی دوستانه این بود شرایط بدنی مان به شرای مسابقه برگردد. به خاطر تعطیلی که وجود داشت باید بدنمان را آماده می کردیم تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شویم. به نوعی این بازی شبیه سازی برای دیدار با پرسپولیس بود زیرا سپاهان هم تیم قدرتمندی است و این بازی دوستانه خیلی به ما کمک کرد.

💢 او در مورد بازیکنانی که از جمع شان جدا و اضافه شدند ادامه داد: دو بازیکن از جمع ما جدا شدند و همه چیز در این رابطه به صلاحدید کادرفنی برمی‌گردد ولی بعید می دانم که بازیکن دیگری از جمع ما جدا شود و از آن طرف متین کریم زاده هم به ما پیوسته که برایش آرزوی موفقیت دارم.

💢 این بازیکن که دو دفعه در این فصل دچار مصدومیت شد عنوان کرد: در بازی با ذوب‌آهن برگشتم و بعد از دیدار با ذوب‌آهن واکسن زدم و دوباره مصدوم شدم.من فردای واکسن تمرین پرفشار انجام دادم و بدتر شدم البته چون مسابقات پرفشار بود مجبور شدم برای شرایط تیم و خودم تمرین کنم و همین مسئله مصدومیت من را تشدید کرد. در دو بازی غیبت داشتم و در دیدار با فجر یک نیمه بازی کردم اما الان خدا را شکر عالی هستم و اگر کادرفنی صلاح بداند از این هفته بازی خواهم کرد.

💢 زامهران در مورد برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا و اینکه نساجی باز هم حکم مهمان را دارد عنوان کرد: فکر می‌کنم سومین بازی ما است که در امام رضا برگزار می شود. خدا را شکر در دو بازی قبلی برنده شدیم و برای ما خوش یمن بوده و انشالله اگر قرار است تا آخر فصل در امام رضا بازی کنیم همینطور برای ما خوب باشد و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم امسال با این شرایط نتوانیم به مازندران برگردیم. امیدوارم حداقل برای فصل آینده وطنی را در اختیار داشته باشیم. طبق اطلاعی که دارم هیچ اقدامی برای ورزشگاه شهدای ساری نکردند، اگر چمن این ورزشگاه با کیفیت باشد چه بهتر که در مازندران بازی کنیم ولی هنوز اتفاقی نیفتاده.

💢 هافبک نساجی که سال گذشته آمار خوبی از لحاظ گلزنی و پاس گل داشت ولی امسال به دلیل مصدومیت بدشانسی آورد گفت: دقیقاً همین طور است و در نیم فصل اول مصدومیت کمی من را اذیت کرد،چیزی که شاید تا الان سراغ من نمی آمد و اگر هم می آمد در ۳۰ بازی یک دیدار را از دست می‌دادم ولی امسال بیشتر سراغ من آمد و خودم فکر می کنم اینکه بعد از واکسن استراحت نکردم تاثیرگذار بود، یک درد قدیمی داشتم و تشدید و باعث شد اذیتم کند ولی خدا را شکر آماده هستم و انشاالله در نیم فصل دوم شرایط خوبی را به همراه تیمم بگذرانیم.

💢 بازیکن نساجی در مورد ۱۲ هفته نباختن و به جا گذاشتن یک رکورد خوب توضیح داد: از فصل پیش و از آن ۱۳ بازی که آقای الهامی آمد ما فوق العاده کار کردیم و در نیم‌فصل هم به خاطر مالک محترم و مدیریت خوب باعث شد که سرمربی و اکثر بازیکنان بمانند و یک ثبات خوب پیدا کنیم. انشاالله نفرات خوبی هم اضافه می‌شود و یک مجموعه برای موفقیت چیزی جز ثبات نمی‌خواهد. همین موضوع باعث شده نساجی در میان این همه تیم دولتی خوب کار کند و نتیجه بگیرد.

💢 زامهران در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته آینده افزود: پرسپولیس پنج سال مداوم قهرمان و اکثر بازیکنانش حفظ شده و قطعاً ما چنین تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. با یک تیم خیلی قدرتمند بازی داریم ولی از لحاظ بدنی و ذهنی خودمان را آماده کرده ایم./ورزش ۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *