به گزارش نساجی اسپرت، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان صحبت‌هایش را با تبریک سال نوی میلادی آغاز کرد

و گفت: پیشاپیش سال نو میلادی و روز کریسمس را به تمام اقلیت های کشورمان و پیروان حضرت مسیح و مخصوصا همکار عزیزم آقای هاروت تبریک عرض می‌کنم و در بخش بعدی تشکر دارم از مجموعه باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال اصفهان و همچنین آقای ساکت که این شرایط را برای ما فراهم کردند تا از امکانات آنها استفاده کنیم.

💢 وی در ادامه درباره بازی نیز اینطور گفت: مسابقه فردا قطعاً بازی سختی خواهد بود. نفت مسجدسلیمان تیم جوان، دونده و بسیار خوبی است که ساختار دفاعی توانمندی دارد و اگر چه نتایج خوبی به دست نیاورده اما به مرور هارمونی خوبی پیدا کرده است. مربی و کادر فنی باهوش، مجرب و بسیار خوبی دارد و تیم سرسخت و قلدری است که فوتبال با برنامه‌ای را بازی می‌کند. تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و بازیکنانم می‌دانند از بازی فردا چه می‌خواهند. با تمرکز و مدیریت درست بازی به نتیجه لازم امیدوارم در این بازی که نه میزبان هستیم و نه مهمان، بتوانیم دل هواداران‌مان را از راه دور شاد کنیم.

💢 سرمربی نساجی مازندران با اشاره به هدف تیمش در این بازی گفت: با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائل هستم، شرایط جدول به گونه‌ای است که ما چاره‌ای جز پیروزی نداشته و محکوم به برد هستیم و باید بتوانیم که 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. امتیازات بازی فردا بسیار حیاتی بوده و در ادامه راه برای هر 2 تیم حائز اهمیت است.

💢 الهامی در پاسخ به اینکه چه دیدگاهی درخصوص برگزاری بازی در اصفهان دارد، گفت: قبل از هر چیزی از مجموعه سپاهان و هیات فوتبال اصفهان تشکر می کنم که زمین بسیار خوبی را در اختیار ما قرار داده اند. قطعاً برای استان سرسبز مازندران خوب نیست که یک زمین تمرین و یا استادیوم باکیفیت نداشته باشد اما فعلاً چاره‌ای نداریم. استاندار جدید مازندران قول داده تا شرایطی را فراهم کند که ما در نیم‌فصل دوم بتوانیم از زمین ورزشگاه شهدای ساری استفاده کنیم و میزبان بازی‌های‌مان باشیم. با تمام این تفاسیر الان تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، بازی سخت فردا و موفقیت در آن است.

💢 سرمربی نساجی در پایان گفت: ما هیچ بازیکن محروم و یا مصدومی نداریم و نساجی کاملا برای بازی فردا آماده است. امیدوارم بتوانیم از تمام توانمندی‌های بازیکنان‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم و بازیکنان‌مان با تکیه بر جسارت و جنگندگی همیشگی‌شان بازی کنند.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *