🔻 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: اعتبار مورد نیاز برای بهسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری با وجود محدودیت‌های اعتباری ۱۰ روز است که

ابلاغ شده و اظهارنظرهای مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها با واقعیت همخوانی ندارد.

💢 به گزارش نساجی اسپرت، مفید غلامی‌راد روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و پیگیری وضعیت اعتباری ورزشگاه‌های شهید وطنی قائمشهر و شهدای ساری افزود : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با وجود این که از نظر قانونی برای هزینه کردن اعتبارات استانی در پروژه‌های ملی با محدودیت‌های قانونی مواجه است طی سه سال اخیر اعتبارات زیادی را برای رفع مشکل زمین خانگی نساجی اختصاص داد که این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

💢 وی افزود: طی روزهای اخیر در برخی صفحه‌های هواداری و رسانه‌ها این موضوع مطرح شده که ما مخالف پرداخت اعتبار برای بهسازی چمن ورزشگاه شهدای سرای هستیم. در حالی که پیش از مطرح شدن این اظهارنظرها و در تاریخ چهارم دی اعتبار درخواست شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان به بسیج سازندگی ابلاغ شد ، اما بخشی از فرآیندهای اداری باقی مانده که در حال انجام است و تلاش می‌شود با سرعت بیشتر به سرانجام برسد.

💢 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: هر چند که طی چند سال اخیر مسیر انتظارات برای تأمین اعتبار این قبیل پروژه‌های بزرگ ورزشی به اشتباه شکل گرفت و به سمت منابع استانی هدایت شد، اما معتقدیم در هر حال حق با هوادار است. جامعه انتظار دارد مسئولان بسترهای لازم و استانداردها را برای ورزش قهرمانی تأمین کنند. ما هم با همه محدودیت‌هایی که داشتیم این انتظارات را در حد توان درون‌استانی برآورده کردیم.

💢 غلامی‌راد گفت: این حق اولیه هواداران یک تیم است که زیرساخت استاندارد برای تیم‌شان وجود داشته باشد. اتفاقا در مورد نساجی معتقدیم که تیم متعلق به یک شهر نیست و به تمام مازندران تعلق دارد. حتی فوتبال‌دوستان سایر استان‌ها نیز برای این تیم احترام خاصی قائل هستند. اما نباید همه گلایه‌ها و انتظارات را به سوی مدیریت فعلی استان سوق داد.

💢 این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم رسانه‌ها مسائل را با شفافیت و به درستی بیان کنند و در اطلاع‌رسانی شفاف باشند. ما نگفتیم دولت وظیفه ندارد زیرساخت‌های ورزشی را تأمین کند. اتفاقا وظیفه دولت همین است ، اما در تعریف این وظایف قوانینی وجود دارد.

💢 وی افزود: وزارت ورزش و جوانان متولی توسعه زیرساخت‌های ورزش قهرمانی است و اداره کل ورزش و جوانان وظیفه دارد در راستای توسعه ورزش همگانی گام بردارد و هزینه کند. ما نیز از اعتبارات استانی موظفیم در همین زمینه به ورزش و جوانان اعتبار بدهیم. با این حال طی سه سال اخیر بیش از ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی فقط به ورزشگاه وطنی اختصاص یافت و در یک سال اخیر نیز طی دو مرحله حدود ۶ میلیارد تومان برای ورزشگاه شهدای ساری در نظر گرفته شد.

💢 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: این که فضای رسانه‌ای و هواداری را با وجود حمایت‌های مستمری که در این شرایط اقتصادی علیه دستگاه‌های استانی تحریک می‌کنند نه تنها منصفانه نیست، بلکه به نظرم نوعی فرار رو به جلو محسوب می‌شود. حرف ما این است که سازمان از محل اعتبارات استانی اعتبارات زیادی اختصاص داد و باز هم در حد توان کمک می‌کند. اما انتظار داریم که برای سهم مازندران از اعتبارات ملی حوزه زیرساخت‌های ورزشی نیز پیگیری شود.

💢 در این جلسه هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رئیس هیئت فوتبال استان، رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران و تعدادی از مسئولان مرتبط نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود درباره دلایل طولانی شدن روند اجرایی تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی و بهسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری پرداختند./ ایلنا

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *