✅ به گزارش نساجی اسپرت، بعد از تساوی 1-1 نساجی و نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر، ساکت الهامی در کنفرانس خبری حاضر شد و نسبت به شرایط داوری مسابقه و هم‌چنین میزبانی نساجی در بیرون از خانه صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

💢 الهامی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: در ابتدا از مجموعه سپاهان تشکر می‌کنم؛ امیدوارم روزی بتوانیم در زمین خودمان میزبان باشیم، هرچند که فکر می‌کنم مارکوپولو شده‌ایم و نمی‌دانیم بازی بعدی را کجا باید برگزار کنیم.

💢 او درباره شرایط فنی بازی امروز توضیح داد: وقتی چندین فرصت گل را از دست می‌دهیم، تیم حریف صاحب موقعیت می‌شود. هرچه زدیم به در بسته خوردیم. نمی‌توان ایرادی از تیم حریف گرفت. تیم ما باید بیشتر تلاش کند تا بتواند نتایج خوبی بگیرد. بازی امروز در زمین بی‌طرف بود.

💢 ساکت الهامی با تمجید از فعالیت‌های مالک نساجی گفت: مهم نبود تماشاگر نیست، بلکه اگر حدادیان نبود ما باید در جاده ابرشیم می‌چرخیدیم و در مسیر می‌خوابیدیم تا برای بازی بعدی آماده شویم؛ کیفیت زمین امروز به گونه‌ای بود که توانستیم خوب بازی کنیم. فکر می‌کنم به اندازه کل نیم فصل اول خلق موقعیت کردیم.

💢 سرمربی نساجی در واکنش به صحنه جنجالی نیمه نخست گفت: ما تنها تیمی هستیم که در یک متری محوطه جریمه هر اتفاقی رخ دهد باید بیاید بیرون از محوطه و این موضوع جالبی است؛ از کمیته داوران تقاضا دارم این امر را پیگیری کند. ضمن اینکه دلم می‌خواهد دلیل دریافت کارت زردم را بدانم، از کمیته داوران می‌خواهم که شرح وظیفه داور چهارم را اعلام کند. صحنه‌ای که پنالتی شد داور چهارم باید کمک می‌کرد، اما او در حال صحبت با مربیان بود.

💢 الهامی ادامه داد: وقتی دوربین می‌آید آنها وارد صحنه می‌شوند تا به قول منصوریان بگویند که دیدید ما هم در صحنه بودیم. شما یک ناظر در لیگ‌های اروپایی به من نشان دهید که دیده شود. ناظر و داور چهارم بازی دیشب لیورپول چه کسانی بودند؟ چه کسانی آنها را دیدند؟ همه مشکلات ما داور چهارم و ناظر هستند، هرچند که امروز زرگر عالی کار کرد. کاری کرده‌‌اند که اگر درمورد داوری حرف بزنیم محروم می‌شویم.

💢 ساکت الهامی اشاره‌ای هم به محرومیتش داشت و گفت: ساکت الهامی 6 هفته محروم می‌شود و گفتند این تصمیم به دلیل بی‌احترامی و تشویش اذهان بود. داور اشتباه می‌کند چه می‌شود؟ باید اعلام شود که چرا داور بازی دربی چند هفته محروم شد؟ دلیلش را همه باید بدانند. آنها مصونیت دارند و ما نداریم؟ آنها خانواده دارند و ما نداریم؟

💢 وی افزود: چرا مردم نباید دلیل محرومیت‌ها را بدانند؟ از این شرایط خسته شدیم. آقایان می‌گویند که داور به استراحت رفته است، کدام استراحت؟ چرا در مورد ما نمی‌گویند که مثلا الهامی دو هفته به استراحت رفته است؟

💢 الهامی در ادامه انتقادات خود از داوران گفت: ما هم زن و بچه داریم و بسیار زحمت می‌کشیم؛ وقتی پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود مشخص است که کار سخت می‌شود. آقای افشاریان پاسخگو باش؛ اگر من را محروم می‌کنید ایرادی ندارد، اما داورتان را هم محروم کنید و دلیلش را هم بگویید. از کمیته داوران و فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم که نظارت کنند، چون ما زحمت می‌کشیم، اما عده‌ای خیلی راحت سود می‌برند.

💢 سرمربی نساجی درباره موقعیت‌سوزی مهاجمان تیمش توضیح داد: ایراد کار نه مهاجم بود و نه استرس؛ همه تلاش می‌کنند تا توپ به دروازه نزدیک شود، اما گاهی زدن ضربه آخر سخت می‌شود. گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد و توپ‌ها گل نمی‌شود و گاهی هم مانند جام حذفی جعفری ضربه‌ای می‌زند و به گل تبدیل می‌شود. از شاگردانم خیلی رضایت دارم و گله‌ای از آنها نیست. بازی با پدیده و این مسابقه داور خطای پنالتی ما را از محوطه بیرون آورد.

💢 او درباره عملکرد مرتضی منصوریان در مسابقه امروز گفت: من احترام خاصی برای تیم حرف قائل هستم؛ فوتبال نتیجه‌گرا است و حالا حق دارم از داور گلایه داشته باشم. امروز واقعاً داور چهارم ما را اذیت کرد، چندین بار ایراد گرفت که پای من روی خط است. اگر داور چهارم زمین را می‌دید می‌توانست اعلام کند که خطا به سود ما در محوطه جریمه بود اما او اصلاً صحنه را ندید. داور چهارم را برای چه می‌آورند؟ او حضور دارد تا اگر داور صحنه‌ای را ندید بتواند کمک کند.

💢 ساکت الهامی صحبت‌های خود را با انتقاد از داور چهارم به پایان برد و گفت: من حتی حق ندارم دستم را از جیبم خارج کنم؟ باور کنید با داور حرف نزدم. بخدا که ما زحمت می‌کشیم و حالا باید جواب تمام مازندرانی‌ها را بدهم. ما زمین نداریم و باید این شرایط را هم تحمل کنیم. این تیم در سال‌های قبل شرایط سختی داشت، اما حالا هشتم هستیم.

💢 الهامی در بخش پایانی صحبت‌هایش در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: همه کمک می‌کنند تا تیم ما به شخصیتی که می‌خواهیم برسد، اما خدا را خوش نمی‌آید زحمات یک مجموعه اینگونه از بین برود؛ از روز اول درمورد داوری‌ها حرفی نزدم و حالا هم کاری به او ندارم و فقط می‌خواهم بگویم نقش داور چهارم چیست؟ مگر داور و ناظر می‌توانند اخراج کنند؟ فقط مانده مسئول ورزشگاه این اختیار را داشته باشد.

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام

https://instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *