امیدهای نساجی

حسین یوسفی

 

✍️حسین یوسفی / نساجی آنلاین

🔺بازیکنان تیم قهرمان امید نساجی مازندران، پس از ثبت قرارداد با تیم بزرگسالان، یکی‌یکی از تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوستند. در جدیدترین نقل و انتقال، احسان قبادی هافبک دفاعی آینده‌دار شهرمان به دریای بابل در مرحله دوم لیگ سه پیوست. بازیکنی که ساکت الهامی اعتقاده ویژه‌ای به بازی‌اش داشت و حتی به او لقب گتوزو داده بود!

🔸قبل از او نیز، محمد شاملی به شهدای بابلسر و امیررضا نمازی و حسین باباجانی به شهرداری نوشهر در لیگ دو پیوسته بودند. حال سوال اساسی این است هدف از تیم‌های پایه و صرف هزینه‌های بسیار در این تیم‌ها چیست؟ این بازیکنان مستعد و آینده‌دار، فصل قبل قهرمان لیگ برتر شدند و بنظر می‌رسد قربانی اختلاف نظر بین سرمربیان تیم‌های امید و بزرگسالان نساجی باشند.

🔸اتفاقی که شنبه همین هفته و دقیقا چند روز مانده به دیدار رفت حساس نیمه نهایی لیگ برتر برابر فولاد در اهواز رخ داد، قبول استعفای ابراهیم مرادی سرمربی امیدهای نساجی مازندران بود که ساعاتی پس از برگشت به تمرینات تیم با اصرار بازیکنان و برخی پیشکسوتان نام‌دار مانند حاج رحیم دست‌نشان صورت گرفت.

🔸بعلت در پیش بودن دیدار مهم امروز با فولاد که خدا را شکر با برد شیرین بچه‌های باغیرت نساجی همراه بود و طبق نظر و مشورت با برخی بزرگان و پیشکسوتان، منتظر پایان این دیدار بودیم تا متهم به حاشیه‌سازی قبل از بازی نشویم، اما پس از بردن تمرینات تیم به تهران به بهانه‌ی آرامش و تمرکز بیشتر تیم و بازیکنان و البته کمبود امکانات سخت افزاری، و سپس بردن بازی‌ها به خارج از استان‌ بعلت نبود زمین استاندارد و مناسب از دید سرمربی تیم، حال اندک امیدمان برای درخشش تیم‌های پایه و پشتوانه‌سازی برای بزرگسالان نیز به نومیدی مبدل شده است.

🔸پس از فروش نوجوانان نساجی، شرایط عجیب این فصل جوانان با انواع و اقسام اولتیماتوم‌ها و…، حال نوبت به امیدها رسیده تا این تیم پُراُمید در آستانه‌ی کسب جامی دیگر و افتخار آفرینی برای فوتبال و ورزش مازندران، به این حال و روز بیفتد.

🔸جالب آن که در حرکتی عجیب، دبیر اسماعیلی که پس از حذف دیگر افراد قائم‌شهری کادر فنی، جایگزین سلطانی که مشخص نشد چرا بجای فرهاد کوچک‌زاده مدیر تیم شد! با حفظ سمتِ مدیریتِ تیم بزرگسالان که مسئولیتی مهم و وقت‌گیر نیز است، بعنوان سرمربی امیدهای نساجی منصوب شد اما از حضور در تمرینات تیم و بازی امروز امتناع کرده و گفته از صدور حکم سرمربی‌گری اطلاعی ندارد!

🔸امیدواریم ضمن حفظ شأن افراد و استعدادهای بومی، خصوصا پیشکسوتان ارزشمند شهرمان، جناب مهندس حدادیان فکری عاجل برای پایه‌های نساجی که بعنوان پشتوانه‌ی گرانبهایی برای بزرگسالان هستند بیاندیشد و برای فصل بعد، شاهد این اوضاع نابسامان نباشیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *