به گزارش نساجی اسپرت، پیش از این به بهانه بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازی های خانگی نساجی در استادیوم شهدای ساری برگزار می شد

اما به خاطر کیفیت نامطلوب زمین این استادیوم نساجی تصمیم گرفته دیدار با نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن را در استادیومی خارج از استان مازندران برگزار کند که با تلاش های صورت گرفته دیدار با نفت مسجد سلیمان در استادیوم نقش جهان برگزار خواهد شد. نساجی پیش ازاین هم تلاش زیادی کرده بود که از بازی با پدیده بازی های خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند وحتی پول هم به حساب آستان قدس که مالک استادیوم امام رضا است ریخت اما در نهایت به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای تامین امنیت استان موفق به برگزاری بازی در این استادیوم نشد. در ابتدای مسیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران هم مخالف خروج نساجی از ساری بود اما در نهایت با این درخواست موافقت کرد و نساجی در مصاف با نفت مسجد سیلمان برای اولین بار دیدار خانگی خود را در خارج از استان برگزار خواهد کرد.

 خروج نساجی از استان مازندران برای برگزاری دیدارهای خانگی به صورت موقت است به خصوص که ممکن است ستاد مبارزه با کرونا در ورزش از نیم فصل دوم مجوز حضور تماشاگران در استادیوم های فوتبال را البته به صورت محدود صادر کند. به همین خاطر باشگاه نساجی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اعلام کرده تنها برای دو بازی با نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن از استان خارج خواهد شد و برای دیدار با پرسپولیس به ساری باز خواهد گشت و از این اداره خواسته در فرصت پیش آمده به طور جدی گام های اساسی در جهت ترمیم چمن استادیوم شهدای ساری بردارد. قرار است چمن فعلی استادیوم شهدای ساری که یک چمن خودروی است و سطح آن با ماسه های دریایی صاف شده برداشته و به جای آن چمن رولی کاشت شود.

 اما از استادیوم شهید وطنی قائمشهر خبر می رسد در صورت کاشت چمن رولی در استادیوم شهدای ساری و برگزاری بازی های خانگی نساجی در این استادیوم در دور برگشت پیمانکار در قا ئمشهر سرعت بازسازی استادیوم به خصوص بهره برداری از چمن را کاهش خواهد داد تا کیفیت فدای سرعت نشود و با این تصمیم احتمالا نساجی در فصل آینده قادر به برگزاری بازی در این استادیوم خواهد بود.

 گفته می شود نساجی احتمالا دیدار با ذوب آهن را در استادیوم دیگری غیر از استادیوم نقش جهان برگزار خواهد کرد.

و اما برنامه بازی های نساجی تا پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر؛

هفته 12: نساجی – نفت مسجد سلیمان
هفته 13: هوادار – نساجی
هفته 14: نساجی – ذوب آهن
هفته 15: تراکتور – نساجی
هفته 16: فجر سپاسی – نساجی
هفته 17: نساجی – پرسپولیس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *