به گزارش نساجی اسپرت، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس از روز شنبه 18 دی‌ماه با انجام 8 دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این مسابقات، تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

💢 ذوب‌آهن باید در یک هفته باقیمانده به پایان رقابت‌های نیم‌فصل نخست، به مصاف تیم نساجی مازندران برود. دیداری سخت و حساس که با توجه به فاصله یک امتیازی دو تیم و جایگاه‌شان در جدول، کسب 3 امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سبزپوشان اصفهانی در صورت پیروزی مقابل نساجی و با در نظر گرفتن نتیجه بازی‌های سپاهان_فولاد و گل‌گهر_هوادار، شانس صعود دوپله‌ای را دارند و همین نکته انگیزه شاگردان تارتار را افزایش می‌دهد.

💢 سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده پیکار با نساجی می‌شوند که هفته گذشته فجرسپاسی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا علاوه بر کسب 3 امتیاز باارزش صعود دوپله‌ای را تجربه کرده و از شرایط بحرانی فاصله بگیرند. ذوبی‌ها در 13 بازی قبلی خود 5 برد، 2 تساوی و 6 شکست 17 امتیازی بوده و در رده نهم جدول ایستاده‌اند.

💢 در آن سو نساجی هفته گذشته مقابل هوادار تن به تساوی بدون گل داد تا بهترین فرصت برای بهبود جایگاهش را از دست دهد. نساجی‌چی‌ها از 13 بازی قبلی خود 3 برد، 7 تساوی و 3 شکست به دست آورده‌ و با کسب 16 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته‌اند.

💢 ذوب‌آهن این روزها حال و روز خوبی دارد؛ سبزپوشان اصفهانی در دو هفته اخیر 2 برد پیاپی را کسب کردند تا از شرایط بحرانی فاصله گرفته و از نظر روحی – روانی آماده مصاف با نساجی باشند. تیم تارتار در هفته‌های اخیر از نظر فنی به ثبات قابل قبولی رسیده و درخشش جهانی در کنار حضور بازیکنانی مانند رستمی، خدابنده‌لو و خالقی‌فر تاحدودی خیال تارتار را در فاز هجومی راحت کرده است. ذوب‌آهن در خط میانی نیز شرایط خوبی دارد و حضور بازیکنانی مانند اسدبیگی، پورعلی، سلطانی‌مهر و بابامحمدی دست تارتار را برای چیدن ترکیب دلخواهش باز گذاشته است. سبزپوشان اصفهانی در فاز دفاعی نیز به ثبات لازم رسیده‌اند و درخشش عباسی‌فر نقطه اتکای تارتار در چیدن ترکیب مدنظرش به شمار می‌رود.

💢 با این وجود ذوب‌آهن مقابل نساجی کار سختی در پیش خواهد داشت، آنها باید مقابل تیمی به میدان بروند که در ارائه بازی دفاعی تبحر داشته و رکوردار تساوی در لیگ است. نساجی تیم جوان و قلدری است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از نظر شکل بازی، فوتبالی مشابه با ذوب‌آهن ارائه می‌دهد.

💢 نساجی‌چی‌ها در فصل جاری شرایط عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند و به خاطر آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی، مجبور شدند تا در ورزشگاه‌های مختلفی میزبان رقبای خود باشند و بر همین اساس بازی فردا نیز به جای قائمشهر، در مشهد برگزار خواهد شد. با این وجود نساجی علی‌رغم مشکلات بسیار تا بدین جای فصل عمکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته و با 16 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده‌اند. نساجی‌چی‌ها فصل را خوب آغاز کردند اما در ادامه دچار مشکل شدند، با این حال شاگردان الهامی در 6 بازی آخر خود 2 برد و 4 تساوی آورده و از شرایط پایداری برخوردار هستند. نساجی در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد و کریم اسلامی مهاجم این تیم در رده سوم جدول گلزنان لیگ ایستاده است.

💢 تقابل ذوب‌آهن و نساجی ظرفیت تبدیل شدن به یک بازی جذاب و دیدنی را دارد. ذوبی‌ها برای بهبود جایگاه‌شان در جدول چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشته و نساجی نیز به دنبال قطع نوار موفقیت‌های سبز‌پوشان و کسب چهارمین برد خود است. انگیزه بالای بازیکنان هر 2 تیم در کنار شناخت کامل مربیان آنها از تیم مقابل، نویددهنده یک بازی جذاب و تماشایی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید حوادث فوتبال به نفع کدام تیم رقم می‌خورد.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *