• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • ربیعی: به خاطر هجمه‌ها برای نساجی پنالتی اشتباه گرفتند/ داور در قواره این بازی نبود

 به گزارش نساجی اسپرت، محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک خانگی تیمش مقابل نساجی گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و این به خاطر فشار بازی 120 دقیقه‌ای مقابل تراکتور در جام حذفی بود. مصدومیت‌ها و محدودیت استفاده از نفرات باعث شد نیمه اول خوب نباشیم و خستگی بازیکنان مشخص بود. قبلاً اعلام کرده بودیم فاصله کمی از بازی در تبریز تا این بازی داشتیم و تیم حریف یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. این گِله‌ را هفته پیش نیز از سازمان لیگ انجام داده بودم، اما باید بالاخره با این مسائل کنار بیایم.

💢 وی تصریح کرد: نیمه دوم اما تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. بعد از گل نیز موقعیت داشتیم، اما در جایی که باید کامبک می‌زدیم، ورق بازی برگشت. سعی می‌کنم خیلی محترمانه از حق تیمم دفاع کنم. رفسنجان یک شهرستان 300 هزار نفری است و با سه سال مشقت این مجموعه به اینجا رسیده است. در تمام این سه سال که هدایت تیم را برعهده داشتم، سعی کردم نهایت احترام و شخصیت را برای بچه‌ها ایجاد کنم.

💢 سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته مورد هجوم قرار گرفتیم. چهار پنالتی برای ما گرفته شد و تمام کارشناسان بر این پنالتی‌ها تاکید کردند، اما هجمه‌ای سر این پنالتی‌ها ایجاد کردند. در فصل گذشته نیز 31 هفته برای تیم پنالتی گرفته نشد و الان نیز پنالتی کاملاً درست روی مجید علیاری به دلیل بی‌احتیاطی مدافع نساجی اتفاق افتاد، اما هجمه‌ و فشاری که می‌آید گرفته نشد. در طرف مقابل پنالتی برای نساجی گرفته می‌شود که اصلاً پنالتی نیست و ورق بازی برگشت.

💢 ربیعی خاطرنشان کرد: اشتباه داوری می‌تواند وجود داشته باشد، اما این حق را باید به ما بدهید که ذهنیت ایجاد شود. اگر 20 پنالتی سالم دیگر برای تیمی اتفاق بیفتد باید گرفته شود و عدالت باید در داوری اجرا شود، اما آیا واقعاً پنالتی نساجی درست بود؟ واقعاً ناراحت هستم و اگر این پنالتی نباشد، این حق را به مجموعه خودمان می‌دهم که بدانیم این پنالتی به خاطر هجمه نادرستی است که به وجود آمده بود و این را می‌دانستیم، اما اطمینان داشتیم تیم داوری تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

💢 وی افزود: به نظر تیم داوری تحت تاثیر قرار گرفته بود. داوری با نهایت احترام در قواره این بازی نبود و بسیار بد و با بی‌احترامی با من صحبت می‌کرد که اصلاً این نیز ایرادی ندارد. در نهایت نیز از کنار زمین اخراج شدم که هیچ ایرادی ندارد، اما مگر من چه چیزی گفتم؟ گفتم شما فقط 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کردید، اما فقط 10 تعویض انجام شد و بیش از 3 دقیقه در زمان پنالتی ما بازی خوابید. در زمان پنالتی تیم حریف نیز یک یا دو دقیقه بازی خوابید و حداقل 7 دقیقه وقت اضافه داشت.

💢 سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: خواهش می‌کنم وقت‌های تلف شده را محاسبه کنید. این را من گفتم و در حالی که هنور به من نرسیده است کارت قرمز را در آورد و اخراجم کرد که این نیز ایرادی ندارد. باز هم به ناصر جنگی، داور بازی احترام می‌گذارم و اگر الان نیز نقدی ایشان کردم عذرخواهی می‌کنم. در این 15 سال یاد گرفتم اول احترام مخاطبم و بعد احترام مجموعه‌ای که در آن کار کردم را نگه دارم. از نظر من داوری اصلاً خوب نبود و امروز با نهایت احترام این باخت را نمی‌پذیرم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *