• صفحه خانگی
  • >
  • جام حذفی
  • >
  •  سورپرایز ویژه استان مازندران رونمایی شد/ از تاییدیه حضور تماشاگران تا افزایش ظرفیت هواداران !
سیدمحمود حسینی‌پور

استاندار مازندران در پی بلاتکلیفی هواداران نساجی برای حضور در فینال جام حذفی و حواشی احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر، سبب شد تا شخصا به دیدار استاندار پایتخت برود و شرایط حضور تماشاگران مازندرانی در دیدار فینال را فراهم کند.

💢 مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور قرار است ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه هفتم بهمن بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار شود، مسابقه‌ای که حالا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز آن هنوز تکلیف نهایی آن برای شکل میزبانی و میزان حضور هواداران و حتی محل برگزاری مسابقه روشن نیست.

💢 پس از صعود نساجی به فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور و مشخص شدن دومین تیم فینالیست بلافاصله اعلام شد که ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان مسابقه فینال بین نساجی و آلومینیوم اراک است. اما با اعتراض هواداران و درخواست مدیران دو باشگاه فینالیست و پیگیری برخی مسؤولان برای تغییر محل برگزاری مسابقه و انجام بازی در ورزشگاه آزادی به منظور تسهیل حضور هواداران دو تیم در مسابقه فینال، نظر سازمان لیگ تغییر کرد و اعلام شد که ورزشگاه آزادی محل برگزاری مسابقه بین نساجی و آلومینیوم است.

💢 مهم‌ترین موضوع مورد توجه بین هواداران و مسؤولان دو باشگاه نیز سهمیه تیم‌ها برای حضور هواداران در ورزشگاه بود. اما حالا در فاصله دو روز مانده به مسابقه فینال، هنوز هواداران در این بلاتکلیفی قرار دارند که آیا اصلا می‌توانند وارد ورزشگاه شوند یا در کمال ناباوری یکی از معتبرترین مسابقات فوتبال کشور قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شود؟ موضوع گویا از این قرار است که شورای تامین تهران هنوز دستور حضور هواداران را نداده است.

💢 آنقدر بحث حضور هوادران در بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور کش پیدا کرد که سرانجام شخص اول استان برای برطرف کردن این موضوع و حواشی به وجود آمده دست بکار شد و به پایتخت رفت.

✅ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با حضور در استانداری تهران و همچنین با دیدار با وزیر ورزش به شدت پیگیر برطرف شدن این مشکل شده است. استاندار مازندران که این روزها نشان داد از خیلی از ورزشی‌ها ورزشی‌تر است، به دنبال متقاعد کردن استاندار تهران، دیداری حضوری با استاندار تهران داشت تا در نهایت موفق به جلب رضایت آنها شد. در جلسات مستقلی که حسینی‌پور با استاندار تهران و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ داشت، از دغدغه مردم مازندران برای حضور در فینال جام حذفی گفت و خواستار رفع این مشکل شد.

💢 با پیگیری‌های صورت گرفته، حسینی‌پور موفق شد رضایت حضور هواداران در دیدار فینال جام حذفی را از استاندار تهران و فرماندهی انتظامی تهران بگیرد و قطعی کند تا هواداران پرشور مازندرانی با خیال راحت این دیدار حساس و تاریخی را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

💢 اما خبر خوش دیگر استاندار مازندران برای هواداران نساجی مازندران، افزایش ظرفیت حضور تماشاگران در دیدار فینال است. اینطور که مشخص شد، ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای بازی فینال، با هماهنگی‌های صورت گرفته، بیشتر از آن ظرفیتی خواهد بود که قبلا از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود و با اینکار قطعا پرشورهای مازندرانی می توانند به مانند بازی نیمه نهایی جوی بی نظیر را در ورزشگاه آزادی فراهم کنند.

💢 همچنین استاندار مازندران در گفت‌وگویی کوتاه با تایید خبر فوق، از حجت‌الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در ناجا از ایشان هم به واسطه پیگیری‌هایی که در حوزه مربوط به جلب رضایت فرمانده انتظامی تهران بزرگ تقدیر و تشکر کرد.

💢 این سورپرایز ویژه استاندار مازندران قطعا باعث شادی و خوشحالی مردم مازندران خواهد شد و قهرمانی نساجی در فینال جام حذفی فوتبال ایران، شوق و ذوق خاصی را به مردم مازندران تزریق خواهد کرد.

ب دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا شب چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد تا قهرمان جام حذفی فوتبال ایران مشخص شود./فارس

 

#همه_می‌آییم

 

#یک_گام_تا_جام

 

❌❌ #نه_به_شیپور ❌❌

 

🔴 شعار همیشگی ما :

وقتی میای استادیوم قرمزترین پیرهنتو تنت کن

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *