طعنه مالک باشگاه نساجی به چه کسی است؟

 

 به گزارش نساجی اسپرت، او که مالک ایرلاین وارش است در سال‌های اخیر هزینه تیم نساجی در لیگ برتر را پرداخت کرده و البته تیم‌های پایه این باشگاه هم در مسابقات کشوری با حمایت این ایرلاین حاضر می‌شوند. او در سال‌های اخیر به کمک تیم‌های ملی هم آمده است و در ماه های اخیر پروازهای تیم ملی بانوان را هم برعهده گرفته است.

💢 او در صفحه شخصی‌اش نوشته است: « حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آنها شاکی خواهند بود که به اندازه کافی پهن نیستید! مراقب باشید که وقت و انرژی با ارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند.»

💢 با وجود حمایت‌های رضا حدادیان از باشگاه نساجی که اگر نبود بدون‌شک این تیم وضعیت بحرانی پیدا می‌کرد گاهی در فضای مجازی انتقادهایی از او صورت می‌گیرد که چرا بازیکنان اسمی‌تری را برای تیم به‌خدمت نمی‌گیرد یا … به نظر می‌رسد او از عدم حمایت مدیران استانی از باشگاه نساجی هم ناراحت است. به این‌خاطر که در فصل جاری نه استادیوم شهید وطنی قائمشهر مهیای میزبانی نساجی شده است و نه استادیوم شهدای ساری. به همین‌خاطر نساجی هفته‌هاست در خارج از استان بازی می‌کند و این هزینه‌های زیادی را به باشگاه تحمیل کرده است. چرا که گفته می‌شود هر بازی در خارج از استان برای نساجی بین 200 تا 300 میلیون تومان و شاید کمی بیشتر هزینه دارد. اجاره زمین، ایاب و ذهاب نساجی و هزینه اسکان تیم در خارج از استان به‌واسطه بازی در خارج از شهر قائمشهر هزینه‌های پیش بینی نشده نساجی در فصل جاری است. این موضوع با توجه به بودجه محدود تیم روی یارگیری‌ها هم تاثیر منفی گذاشته است.

💢 ماه‌های اخیر یکی دوبار زمزمه رها کردن نساجی از سوی رضا حدادیان به گوش رسید اما ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر عامل باشگاه نساجی این خبر را رد کرد و گفت: رضا حدادیان هم‌چنان به حمایت‌های مالی خود از باشگاه نساجی ادامه خواهد داد./ ورزش ۳

 

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *