نساجی مازندران

دو نماینده ایران در آسیا به همراه حریفان خود این هفته در زمین‌های کارگران و پیکانشهر تمرین خواهند کرد.

نساجی و سپاهان، دو نماینده ایران در آسیا، روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نمایندگان ازبکستان قرار خواهند گرفت. دیدار تیم‌های نساجی ایران و نوبهار ازبکستان و همچنین سپاهان ایران برابر آلمالیق ازبکستان روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این شرایط بعد از آن پیش آمد که سپاهان از انجام بازی‌های خانگی خود در اصفهان محروم شد و تنها ورزشگاه مورد تایید AFC در ایران که دارای سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) است، ورزشگاه آزادی است.

از این رو با توجه به برگزاری دو مسابقه روی چمن ورزشگاه آزادی برنامه تمرینی 4 تیم تغییر کرده و دیگر تمرین تیم‌های نساجی، سپاهان، نوبهار و آلمالیق در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود.

در حالت عادی در لیگ برتر و حتی لیگ دسته یک هم دو دیدار پشت سر هم و با فاصله زمانی ۴ ساعت در یک ورزشگاه و روی یک زمین چمن برگزار نمی‌شود، اما به خاطر شرایط سپاهان، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های نساجی و سپاهان از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد. با توجه به این وضعیت، هیچ یک از چهار تیمی که این هفته در آزادی بازی می‌کنند، تمرین قبل از مسابقه را روی چمن آزادی برگزار نخواهند کرد تا این مسابقه طراوت لازم را برای بازی فردا داشته باشد.

طبق برنامه قرار است تمرین تیم فوتبال سپاهان و آلمالیق فردا در زمین پیکان (پیکانشهر) و همچنین نساجی و نوبهار در زمین کارگران تهران برگزار شود و هیچ‌کدام از تیم‌ها در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین نخواهند کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *