سرمربی نساجی می‌گوید علت تعویض مسعود شجاعی از زمین، تلاش تیم حریف برای بر هم زدن تمرکز شجاعی و دریافت دومین کارت زرد مسابقه و اخراج شدن کاپیتان تیمش بود.

الهامی: می‌خواستند شجاعی در این بازی اخراج شود

به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت ، ساکت الهامی، سرمربی نساجی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت‌هایم درباره مباحث فنی، این پیروزی را از طرف بازیکنان و کادرفنی به آقای حدادیان عزیزی هدیه می‌کنیم که روزهای سختی را سپری کردند و آن را به عنوان کادوی تولد خود قبول کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن ها دست مریزاد می‌گویم و دست آن ها را به صورت تک تک می‌بوسم. قبل از گلزنی خیلی خوب بازی کردیم.

سرمربی نساجی با اشاره به عملکرد حریف گفت: پیکان جزو تیم‌های بسیار منظم است که در لیگ ما وجود دارد. کاملا می‌توان افکار سرمربی را در این تیم دید. نتایجی هم که کسب شده، گویای صحبت‌های من است. یک تیم جوان و دونده هستند ولی فکر می‌کنم امروز ما شرایط بهتری داشتیم و بازیکنانم برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند. قبل از زدن گل، بازیکنانم خوب بودند و یکی از بازی‌های زیبای لیگ بود. درست است که پیکان ۱۰ نفره شد اما یکی، دو بازی را هم با ۱۰ نفر پیروز شده بود. تیم ما نشان داد که پتانسیل زیادی دارد. از اول فصل دنبال این بودیم که با احترام باشیم و مردم با این دید به نساجی نگاه می‌کنند که یک تیم محترم است. خوشحالم که بازیکنان و همکارانی دارم که چنین عملکردی از خود نشان داده‌اند.

وی درباره تعویض مسعود شجاعی و رفتن او به رختکن در حین مسابقه گفت: او با من هماهنگ کرده بود. از من اجازه گرفت و به رختکن رفت چون حرکاتی که روی نیمکت حریف انجام شد، او را از نظر روحی بهم ریخت. همه مسعود را می‌شناسند.

الهامی در واکنش به اینکه آیا تعویض کردن شجاعی به علت نبود تمرکز بود، اظهار کرد: اصلا بحث عدم تمرکز نبود بلکه ترسیدیم او اخطار دوم را بگیرد. نیمکت تیم حریف فشار می‌آورد او اخراج شود اما مسعود بازیکن باتجربه و باهوشی است.

الهامی درباره مصدومیت فرزاد زامهران در این مسابقه گفت: مصدومیتی که گریبان فرزاد زامهران را گرفته، می تواند برای هر کسی پیش بیاید. او فوتبال سرعتی و فانتزی انجام می‌دهد و یک لحظه بین دو بازیکن پیکان قرار گرفت که باید بررسی شود.

او درباره بازی تیمش در تهران و دوری از ورزشگاه خانگی خود گفت: هواداران را جزو مجموعه نساجی می‌دانیم و ای کاش این بازی‌ها در زمین خودمان بود. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. می‌دانم دعای همه آن‌ها بدرقه راه ما است.

سرمربی نساجی با اشاره به عملکرد گروه داوری این مسابقه اظهار کرد: یک تشکر هم از گروه داوری دارم. به آقای افشاریان و تصمیم گیرندگان تبریک می‌گویم. گروه‌های داوری واقعا فوق العاده هستند. به آقای پیام حیدری تبریک می‌گویم. کما اینکه در بازی با پیکان هم باختیم و تبریک گفتم. به خاطر پیروزی، تبریک نمی‌گویم بلکه به این خاطر است که یک سوت اشتباه هم نزد. خوشحالم که جامعه داوری به سمتی رفته که مربیان را از حالت عصبی خارج کرده است. / ایسنا

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *