• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  •  رئیس هیات فوتبال مازندران: با تمام توان برای پیشرفت فوتبال استان تلاش می کنیم
رحیم درزی خلردی

درزی خلردی : لزوم بهره مندی از همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات زیرساختی ورزش/ با تمام توان برای پیشرفت فوتبال استان تلاش می کنیم.

 به گزارش نساجی اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی در برنامه زنده تلویزیونی ورزش مازندران، ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌ جهانی، حضور بازیکنان مازندرانی در تیم ملی فوتبال را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اهمیت موضوع فوتبال پایه در استان، افزود: مازندران، استعدادها و ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش و به ویژه فوتبال دارد؛ همچنان که در سالهای گذشته نیز بازیکنان متعددی از استان مازندران در تیم های ملی حضور داشته و دارند.

💢 وی ادامه داد: هدفگذاری هیات فوتبال مازندران حضور در رنکینگ مناسب در سطح فدراسیون فوتبال است که ان شاء الله این مهم با بهره مندی از دانش و تجربه و علم متخصصین حوزه فوتبال در استان محقق خواهد شد.

💢 درزی خلردی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت میزبانی نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همه مسئولین مازندران از جمله مدیران سیاسی و ورزشی در تلاش هستند تا بحث ورزشگاه برای میزبانی نساجی به نتیجه مطلوب برسد.

💢 وی با تقدیر از زحمات حدادیان مالک باشگاه نساجی، ادامه داد: ان شاء الله با توجه به اینکه نساجی با حمایت تنها مالک و اسپانسر خصوصی شمال کشور در مدار موفقیت و کسب نتایج مطلوب قرار گرفته، همه مدیران استان و جامعه فوتبال کمک کنند تا این روند خوب تداوم داشته باشد؛ هیات فوتبال مازندران نیز از همه ظرفیت خود برای حل مشکلات باشگاه نساجی استفاده می کند و در حد بضاعت و توان در کنار این باشگاه خواهد بود.

💢 رئیس هیات فوتبال مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و خدمات ارزشمند بهروان رئیس پیشین هیات فوتبال مازندران قدردانی کرد و افزود: از همه افرادی که در مجمع به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم و قطعاً با بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و همچنین علم و دانش جوانان متخصص، با تمام توان برای پیشرفت فوتبال استان تلاش خواهیم کرد.

💢 درزی خلردی در ادامه با بیان این مطلب که متاسفانه زیر ساخت فوتبال مازندران، در شأن این رشته ورزشی در استان نیست، ادامه داد: یقیناً زیرساخت، الویت نخست فوتبال مازندران است و باید از تمام ظرفیت های ورزشی، سیاسی و اجتماعی استان برای رفع مشکلات زیرساختی ورزش مازندران استفاده شود.

💢 وی در پاسخ به سوالی در خصوص رشته فوتبال ساحلی در استان نیز اظهار کرد: در صدد ایجاد تغییرات گسترده در حوزه فوتبال ساحلی هم در بخش منابع انسانی و هم بحث فنی این رشته جذاب و پرطرفدار هستیم و ان شاء الله در آینده نزدیک اخبار بسیار خوبی در این راستا اطلاع رسانی خواهد شد.

💢 درزی خلردی در ادامه از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان و برترین های فوتبال مازندران در بخش های مختلف در پایان فصل مسابقات خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده و ان شاء الله به شکل مطلوب اجرایی خواهد شد.

💢 وی همچنین با اشاره به ایجاد تغییرات احتمالی در حوزه منابع انسانی هیات فوتبال در شهرستان های استان مازندران تصریح کرد: به صلاح فوتبال مازندران می اندیشیم و ان شاء الله افرادی در بخش های مختلف بکارگیری خواهند شد که به پیشرفت و توسعه فوتبال استان کمک کنند.

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *