ایزد سیف الله پور

سیف‌الله‌پور: هیچ بازیکنی دوست ندارد از نساجی جدا شود/ در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم

به گزارش نساجی اسپرت، ایزد سیف‌الله‌پور درباره عملکرد نساجی در نیم فصل اول لیگ برتر، اظهار کرد: در درجه اول باید از آقای حدادیان مالک باشگاه تشکر کنم که شرایط خوبی را در تیم ما به وجود آورد و آرامش را به تیم تزریق کرد. او تمام تلاشش را کرد تا ساکت الهامی را نگه داریم و باعث شد تیم‌مان یک تیم بسیار خوب برای لیگ امسال باشد. از معاونت شرکت وارش و هیات مدیره نیز تشکر می‌کنم که نگذاشتند از نظر مالی دغدغه‌ای داشته باشیم.

💢 او ادامه داد: واقعا جمع بسیار همسو و همدلی در کنار ما بودند که در کنار آقای ساکت الهامی تیم بسیار خوبی را تشکیل دادیم. حضور بازیکنانی مثل مسعود شجاعی،علیرضا حقیقی، حامد شیری، کریم اسلامی، اکبر صادقی و مهدی نظری باعث شد تیم‌مان موفق باشد. جنس‌مان جور بود و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم نتیجه بگیرد اما ساکت الهامی تیم بسیار خوبی ساخت و باعث شد کمترین باخت را رقم بزنیم.

💢 مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص پیشنهادات برخی از بازیکنان این تیم برای جدایی گفت: ساکت الهامی جوی در این تیم درست کرده است که هیچ بازیکنی دوست ندارد از ما جدا شود. در گذشته جو نساجی به شکلی بود که بازیکنان تمایلی نداشتند در این تیم حضور داشته باشند اما امروز خیلی از بازیکنان بزرگ دوست دارند در تیم ما باشند و دلایل مختلفی دارد. در تهران تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم، پرهوادار و ریشه دار هستیم و همیشه به تعهدات عمل می‌کنیم. ما تاکنون ۴۵ درصد از مطالبات را پرداخت کردیم و از چند سال گذشته هیچ بدهی نداریم و همه را پرداخت کردیم. همچنین وضعیت پرواز به شهرهای مختلف هم مطلوب است و همه چارتر هستند.

💢 او درباره کسب مجوز حرفه‌ای گفت: دغدغه اول ما آماده شدن زمین است. اگر زمین‌مان آماده شود، مجوز حرفه‌ای هم خواهیم گرفت. به هر حال یک باشگاه حرفه‌ای باید تمام آیتم‌ها را داشته باشد. ما اکنون شرایط بدی نداریم اما متاسفانه زمین نداریم و این مساله بسیار ما را اذیت می‌کند. مسئولان دارند تلاش می‌کنند که این مشکلات را حل کنیم. تیم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و به راحتی به این آرامش نرسیدیم. ما داریم با تیم‌های رقابت می‌کنیم که از امکانات دولتی استفاده می‌کنند و توان رقابت با این تیم‌ها نداریم اما به عنوان یک باشگاه خصوصی جزو بهترین تیم‌های لیگ هستیم که همه امکانات را در اختیار تیم قرار دادیم. ما به دنبال این هستیم درست هزینه کنیم و ان‌شاءالله در نیم فصل دوم هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

💢 سیف‌الله‌پور درباره مشکل میزبانی تیم گفت: استاندار مازندران قول داد که ورزشگاه شهدای ساری را آماده کند و فکر می‌کنم ورزشگاه ما تا هفته‌های میانی نیم فصل دوم آماده شود. باید از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال‌شان آقای حسینی، حیدری و رجبی تشکر کنیم که خیلی به ما کمک کردند. از مدیریت مجموعه آستان قدس و آقای تاج فیروز و یگان نیروی انتظامی نیز تشکر می‌کنیم که اجازه دادند در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم. تا زمانی که ورزشگاه شهدای ساری آماده شود، بازی‌هایمان را در ورزشگاه امام رضا انجام می‌دهیم.

💢 او درباره جذب بازیکنان مدنظر ساکت الهامی گفت: سرمربی تیم یکی دو بازیکن دیگر را به ما پیشنهاد داده است و اگر بتوانیم در این چند روز به توافق برسیم این بازیکنان را هم جذب خواهیم کرد/ ایسنا

 

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *