سعید غلامعلی بیگی

هافبک نساجی مازندران معتقد است تیمش کار سختی مقابل سپاهان دارد اما برای موفقیت در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

✅ تیم نساجی مازندران روز جمعه در دیداری که میزبان بود اما به اجبار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میدان رفت، مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید. یکی از بازیکنان نساجی که در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و در خط هافبک نماینده قائمشهر خوش درخشید، سعید غلامعلی‌بیگی، هافبک وسط این تیم بود.

💢 غلامعلی بیگی درباره بازی گذشته بیان کرد:‌ بازی خوبی انجام دادیم. البته چون از فصل بدنسازی بیرون آمده بودیم، بدن‌های ما کمی خسته بود اما فکر می‌کنم نمایش مطلوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کنیم. اگرچه به تساوی رسیدیم اما موقعیت های گل دیگری نیز داشتیم. انشاالله از هفته‌های بعد شرایط برای ما بهتر می‌شود.

💢 او درباره مسائل داوری و انتقادهای مسئولان مس به عملکرد قاضی میدان گفت: من هیچ وقت راجع به داوران صحبت نمی‌کنم و اینبار هم دخالتی در این ماجرا ندارم. برای داوران خوب فوتبال آرزوی موفقیت می‌کنم.

💢 هافبک نساجی با اشاره به تغییرات انجام شده در تیم خود گفت: تیم ما امسال تغییراتی داشته و طبیعی است برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. آقای مطهری و همکاران ایشان تلاش زیادی انجام می‌دهند و شک ندارم با زحمات کادرفنی و بازیکنان روز به روز شرایط بهتر می‌شود و انشاالله در آینده نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

💢 غلامعلی‌بیگی درباره میزبانی نساجی از حریفان در شهرهای دیگر تاکید کرد:‌ این مسئله سال گذشته هم به ما ضربه زد. امیدوارم مسئولان هرچه سریع‌تر فکری کنند و ورزشگاه شهید وطنی آماده شود. همه تیم‌ها در زمین خودشان میزبانی می‌کنند اما ما برای میزبانی مجبوریم به شهرهای دیگر برویم. البته مدیران باشگاه نساجی زحمت زیادی می‌کشند و واقعا سعی دارند که همه امکانات را در این شرایط سخت داشته باشیم اما همانطور که گفتم بازی کردن در قائمشهر برای ما یک الزام است و امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکل ورزشگاه رفع شود و بتوانیم در زمین خودمان پذیرای حریفان باشیم. بدون شک بازی در وطنی مقابل چشم هواداران خوب نساجی کار هر حریفی را در قائمشهر سخت می‌کند و باید به بهترین شکل از این موضوع بهره ببریم.

💢 او در پایان درباره بازی نساجی مقابل سپاهان افزود: ما دوباره باید در ورزشگاه نقش جهان به میدان برویم و البته این بار میزبان سپاهان است. سپاهان تیم خیلی خوبی است و کیفیت این تیم را همه مقابل استقلال دیدند. با این حال به دنبال این هستیم که بتوانیم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم. ما همه کار برای موفقیت انجام می‌دهیم و با اینکه مقابل تیم پرستاره سپاهان کارمان دشوار است اما به دنبال آن هستیم تا با دست پر از زمین بازی خارج شویم./ورزش ۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *