فرشید اسماعیلی تا آخرین کالری انرژی

در جدال نفس‌گیر نساجی و سپاهان، فرشید اسماعیلی آنقدر بیشتر از حد توانش انرژی گذاشت تا اینکه در پایان بازی، تقریبا از حال رفت.

فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و موثر این فصل ببرهای مازندران، در تقابل با سپاهان در پایان بازی در قاب دوربین عکاسان، دست به زانو و مستاصل ثبت شد. شماره ۸ محبوب شمالی‌ها دیروز نمایش خوبی را ارائه داد اما به دلیل فشار بالای بازی بعد از سوت پایان عرب براقی، به اصطلاح فشارش افتاد و باتری‌اش خالی شد.

اسماعیلی دقیقه ۹۰ از بازی خارج شده بود و در آخر بازی به سمت رختکن به راه افتاد اما لحظاتی بعد حالش دگرگون شد و حالت تهوع به او دست داد. اتفاقی که در فوتبالیستها به ویژه در تمرینات پیش‌فصل و به دلیل فشار بالا دیده می‌شود. یکی از نمونه‌های معروفش هم تمرینات “تپه کشتار” باشگاه اتلتیکو مادرید است. جایی که تمرینات اورتگا دستیار بدنساز مورد علاقه سیمئونه، فشاری وارد میکند که حالت تهوع، کمترین مشکلات بازیکنان در این تمرینات است.

فرشید اسماعیلی بعد از پیوستن به نساجی به آرامی به شرایط ایده‌آل نزدیک شد و این سومین بازی متوالی با حضور او در ترکیب اصلی بود و او تا لحظه خروج از زمین با بیش از توان جنگید و بعد از سوت پایان به زانو افتاد و توانش تمام شد. او در ادامه آبی به دست و صورتش زد و در کنار تیم، راهی رختکن شد. اسماعیلی و رفقا باید به تبریز سفر کنند و مقابل تراکتور عصبانی و تشنه پیروزی پا به زمین بگذارند.

عکس: مجتبی حمیدیان

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *