عبدی: خوشحالیم هواداران از ما توقع دارند

نساجی بدشانسی آورده، به شرایط خوب برمی‌گردیم

هافبک نساجی می‌گوید تیمش در بازی با نوبهار ازبکستان بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد و از هواداران خواست حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از سایت  “ورزش سه”، نساجی عصر روز دوشنبه در هفته چهارم از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار ازبکستان به میدان می‌رود. از این رو مهرداد عبدی هافبک باتجربه نساجی همراه با مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از این مسابقه حضور یافت.

عبدی در نشست خبری پیش از دیدار با نوبهار ازبکستان گفت: ما در این هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از اهمیت این بازی اطلاع داریم. در بازی رفت هم می‌توانستیم مقابل نوبهار برنده باشیم، اما همانطور که آقای رحمتی گفت روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم.

1949978

او ادامه داد: تمرکز لازم را برای بازی فردا داریم و انشاالله بتوانیم نکات لازم فنی را اجرا کنیم و سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

هافبک نساجی درباره اینکه تیمش تاکنون توقعات هواداران را برآورده نکرده، بیان کرد: اول اینکه خوب است هواداران از نساجی توقع دارند و پتانسیل لازم را در تیم ما می‌بینند، اما همانطور که شما گفتید شاید توقع یک مقدار از تیم ما زیاد باشد. با این حال شاید یکسری بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند، اما بازیکن خوب، بازیکنی است که با هر شرایطی خودش را وفق بدهد. تیم ما دچار بدشانسی شده که دچار اشتباهات فردی می‌شود و یکسری بازی‌ها را از دست دادیم.

عبدی درباره آینده تیمش تاکید کرد: مطمئناً هر هفته تیم ما بهتر می‌شود و این چند هفته فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. مطمئنم شرایط تیم ما بهتر می‌شود. خیلی خوشحالیم که هواداران از ما توقع دارند و امیدواریم که بتوانیم باعث افتخارشان باشیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *