به گزارش نساجی اسپرت، در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی، نساجی با برد پر گل در برابر گل گهر، روند خوب و شکست ناپذیری خود را ادامه داد تا به رکورد نه بازی بدون شکست دست بیابد. نساجی بعد چهار سال حضور در لیگ برتر به ثبات و شخصیت تیمی مورد نظر خود رسیده و به دنبال این است در این فصل تاریخ سازی کند و خود را به سمت بالای جدول لیگ سوق دهد.

💢 نساجی در فصول گذشته همیشه برای بقا می جنگید، اما با آمدن ساکت الهامی این روند تغییر کرد. ساکت الهامی، سال گذشته کار خارق العاده ای انجام داد و از نظر امتیاز گیری توانست در رده چهارم جدول نیم فصل دوم قرار بگیرد، و باعث ماندن نساجی در لیگ برتر شود تا لیگ برتر را از حضور هواداران فهیم نساجی بی نصیب نکند.

🔺 نساجی در نیم فصل اول امسال با ۴ برد مقابل فجرسپاسی، پدیده، مس رفسنجان، ذوب آهن و ۸ تساوی در برابر گل گهر، استقلال، پیکان، فولاد، آلومینیوم،نفت مسجد سلیمان، هوادار، تراکتور و با ۳ باخت مقابل پرسپولیس، صنعت نفت، سپاهان در نهم جدول قرار گرفت، تا از نظر تساوی بعد آلومینیوم در رده دوم قرار بگیرد.

💢 نساجی در خانه بهتر از بیرون خانه نتیجه گرفته، البته نباید نساجی را تیم میزبان تلقی کرد، نساجی به دلیل تعویض چمن ورزشگاه وطنی از این شهر به آن شهر، خانه به دوش بوده، تا باشگاه پرهوادار نساجی از حداقل ترین خواسته به حق خود بی نصیب بماند.

🔺 نساجی در هفته های که میزبانی را به یدک می کشید، بهتر عمل کرد تا با ۳ برد ، ۳ مساوی ، یک باخت و زدن ۸ گل و دریافت ۶ گل در جدول میزبان ها در رده هفتم قرار بگیرد.

🔺 در خارج از خانه یک برد ، ۵ مساوی و ۲ باخت حاصل کار نساجی بود. ۶ مرتبه دروازه های حریف باز کردند و ۸ گل را دریافت کردند. نساجی در جدول مهمان ها در رده نهم قرار گرفت.

💢 تیم ساکت الهامی برای اینکه به بالای جدول برسد نیاز دارد در چند پست و مهم‌تر از همه در پست حمله نیاز به تقویت دارد، تا بتواند در مقابل تیم های غول صنعتی و دولتی توان رقابت داشته باشد.

💢 آیا ساکت الهامی، نام نساجی مازندران را در تالار افتخارات لیگ برتر و جام حذفی به ثبت می رساند؟

✍️ Mazar (مازار)

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *