مجتبی حمیدیان ساروکلائی

✍️ مجتبی حمیدیان

 نساجی روز دوشنبه در ورزشگاه امام رضا مشهد باید مقابل تیم فرهاد مجیدی صدرنشین لیگ برتر قرار بگیرد. تیمی که در هفت دیدار گذشته فقط پیروز میدان بوده است.

💢 استقلال تنها تیمی است که در جدول رده بندی لیگ برتر خط تیره ای روبری نام خود می بیند.
آبی پوشان پایتخت توانستند ۱۹ هفته را پشت سر بگذارند بدون اینکه شکست بخورند و با اینکار رکورد ۱۸ هفته بدون باخت سپاهان به رهبری امیر قلعه نویی را پشت سر گذاشتند.

💢 رکوردی که استقلال سهم عمده ای از آن را مدیون خط دفاع آهنی خود است.
خط دفاعی استقلال در نوزده هفته فقط ۶ گل دریافت کرد. البته باید به توانایی های دروازه‌بان استقلال هم اشاره کرد، سید حسین حسینی با ۱۲ کلین شیت، جایگاه نخست را در بین دروازه‌بان های لیگ برتر به خود اختصاص داده است.

💢 در این بازی استقلال با دو غائب بزرگ در قلب دفاع خود مقابل نساجی قرار می‌گیرد. سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به دلیل مشکل خدمت سربازی نمیتوانند استقلال را همراهی کنند و فرهاد مجیدی از نفرات جایگزین در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

💢 نساجی با مدیریت ضعیف مسئولان ورزش استان مازندران، در لیگ بیست و یکم به دور از موطن خود میزبان رقابت ها بود، ولی با این حال در بازیهایی که به اصطلاح میزبان بود، نسبت به بازی های خارج از خانه نتایج بهتری را رقم زد. سرمه ای و قرمزپوشان لیگ برتر با ۳ برد، ۳ تساوی، ۳ باخت و دریافت ۱۱ گل و زدن ۱۰ گل در رتبه نهم میزبانان لیگ برتر قرار دارد.

💢 از آن سو، استقلال در خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده است. آبی پوشان توانستند با ۷ برد، ۳ تساوی و دریافت ۴ گل و زدن ۲۰ گل در جایگاه اول تیم های مهمان قرار بگیرند.

💢 ساکت الهامی کار بسیار سختی خواهد داشت و باید مقابل تیم قدرتمند فرهاد مجیدی، هوشمندانه تصمیم بگیرد، تا ناکامی چند هفته گذشته خود را جبران بکند. ساکت و تیمش بارها نشان داده اند که توانایی انجام کارهای سخت را دارند.

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *