به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از سایت “ورزش سه”، سید مهدی رحمتی از ابتدای فصل بخاطر نبود یک مدافع چپ تخصصی در تیمش به شدت ضربه خورد

و محمدرضا عباسی را به‌عنوان وینگ‌بک چپ یا سید محمداحسان حسینی که پست تخصصی‌اش مدافع میانی است را در پست دفاع چپ به کار می‌گرفت ولی در دو دیدار اخیرشان برابر تراکتور و نوبهار ازبکستان از یک بازیکن 20 ساله مازندرانی بهره برد.

🔺مرصاد سیفی، بازیکن 20 ساله مازندرانی نساجی که فصل گذشته فقط در دو بازی حضور کوتاه مدت داشت و پس از آن از تیم بزرگسالان فاصله گرفته بود، ابتدای فصل دوباره با نظر مهدی رحمتی به لیست این تیم بازگشت و دیروز شانس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد.

🔺این مدافع چپ سورپرایز مهدی رحمتی در دیدار مقابل تراکتور در هفته گذشته لیگ برتر بود و نخستین بازی خود در این فصل را با حضور ثابت در تبریز انجام داد که با وجود شکست سه بر صفر نساجی، بازهم مورد اعتماد سرمربی این تیم قرار گرفت و برابر نوبهار ازبکستان نیز از ابتدا به میدان رفت.

🔺در روزی که نساجی با نتیجه 3 بر یک مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان شکست خورد و امید به صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، مرصاد سیفی به طور کامل در زمین حضور داشت و نمایش درخشانی در سمت چپ خط دفاعی تیمش ارائه داد و مورد رضایت رحمتی هم قرار گرفت.

🔺سید مهدی رحمتی پس از پایان مسابقه نساجی مقابل نوبهار نمنگان عنوان کرد: از نحوه بازی مرصاد سیفی در زمین لذت بردم. او یک جوان مازندرانی است که از تیم‌های پایه نساجی بالا آمده و الان در کنار دیگر بازیکنان زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *